Dobry den nevite co by to mohlo delat mam kiu sportage 2011 2.0 benz 4x4 120kw... RI ROZJEZDU a behem jizdy taky je slyset vrzani gumy a potukavani. Byl jsem u mechanika a nic nevidel vymenil jsem tlumice a ulozeni a ulozeni pruzin a pruziny a stejne to dela moc by mi to pomohlo diky...
Nenajdes nekde obrazek nebo tak nejak muze to byt jako tohle
007cz
To je jiné auto, ale v podstatě to tam je ale uplně jinak.zkusim ti to vyfotit. Kdyz rozkyvas auto a sahnes na to ulozeni tak by jsi to měl ,,citit,,
rocky*
Dibre budu moc rad moc dekuju
rocky*
Mas prosim email poslu ti video natocil jsem to
007cz
05.03.19 16:07
rocky*
Kamo kterou sipku ta ruzova je to ono vid tam je to vid ja mam video natoceny nekam ti ho muzu poslat na whatsap treba mas
rocky*
05.03.19 17:55
007cz
jj ružová,,dej video sem, víc hlav víc ví. ale po netu se těžko opravuje.
rocky*
Nejde sem vlozit
rocky*
Objednal jsem a dam vedet jak dopadlo
007cz
Pozor na montáž, lisuj za venkovní průměr, má to ocelové jadro něco jako kulovy cep, ať ho navytlacis
rocky*
Zitra rozeberu v pondeli nalisuju... Hele nemuze to byt jako treba ramena jsem na to zvedavej teda no tukani a vrzani
007cz
,,Hele nemuze to byt jako treba ramena,,? nerozumím
rocky*
Cau takze uz to nevrze po vymene ale stale to tuka tak uz nevim co to dela hele kdyz jsem menil ty stabil. Tycky v zadu asi rok zpet a nejezdil nikde pres diry myslis ze by to mohlo delat znova nevim no zda by to melo takovy vliv na to
rocky*
Co kdyz je fakt v cudu to ulozeni tlumicu jako nic na nem nei videt jo guma normalni neni volny nic ale majitel puvodni tam je delal ty ulozeni asi 2 roky tam jsou prej
007cz