Nejste přihlášen/a.
To jsou zadní silenty ramen. Kolo při přidání plynu potáhne auto, ale díky špatnému silentu v rameni kolo celé mírně zatočí.
Jak mohou být stržená závity šroubů M10x1,25 s jemným stoupáním a pevností 10.9?
No zřejmě hovado. Zkus je odvrtat a projet závitníkem stejný závit. Jinak to asi převrtat půjde, ale hodně práce a hlavně kvalitní nářadí na to.
Origo rameno je ze silenty GUMOKOV a s čepy TRW.
Tak to je jiná, ale jsou pořádně utáhnutý a díky jemnému stoupání, jen tak hned nepovolí za čtvrt otáčky (ono jištění). Obruš jim čela hlaviček dostříbrna a nech navařit na hlavy matice a pořádně provařit. Pak uvolnit. Dát nové šrouby a namazat jim závity vazelínou. Pak nezareznou a ani nepovolí sami od sebe. Neboj se toho a hlavně jim ty závity mázni.
šrouby jsou M10x1,25x30 + pérové matice M10 nejlépe NORDLOCKy, ale to už je na tobě.
Geo je samosebou špatná, když to takto chodí. Tlačí na to i váha předku auta.
Odvrtat je blbost. Nebudeš mít sílu za co ten šroub chytat. Navař ty matky třeba u někoho, pokud ty sám nevaříš.
Nevím, jak moc je smetený ten šestihran hlavy šroubu, ale origo je na 16 ořech a ty dnešní na 17 ořech. Zkus i mírně nějakou dremel modelářskou bruskou zbrousit hranky tak, aby ořech sedl a povolil.
Lze nahřát i plamenem, ale ne šroub! Jeho okolí a pak povolit.
A ještě jednou raději upozorňuji, že nové šrouby i původní mají stoupání 1,25! Standartní M10 šroub je ve stoupání 1,5! Tak si je nestrhni nebo nezalom v té Feldě!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.