Nejste přihlášen/a.
No jen tak mimo-tankovat cca6 litrů benzínu? nevím ale je to blbost při takovém malém množství výdejní počítadlo ,nevím,možná proměří něco málo, ale aby nevydalo nic!? Můj názor je ten,že se blamujete a PP Vám pecá ten asi to množství nijak nazaznamenal!Jinak ty počítadla na stojanech MUSÍ být certifikovaná a průběžně testovaná takže ...
PS nemám auto s pp takže nwn jak toto funguje ale...
domnívám se že shell už v čr nemá benzínky, a pokud ano, je to stejná kvalita jako ta vaše s vodou
Trochu ot,ale - jak jste proboha přišel na to, že Shell už tu nemá benzínky? Jen u nás ve městě jsou dvě a bych neřekl, že jsme nějaké velkoměsto. Internet máte, tak zadejte shell.cz a asi budete koukat . Kvalitu nekomentuji, ale radši 10x Shellka než nějaká pofiderní benzinka u nějaké malé firmy.
jestli je auto studene, bude mít vysokou spotřebu a tím pádem malý dojezd.. podle čeho by to ten palubni počítač asi doměřil? v nádrži je jen plovák, který je určený k orientačnímu měření hladiny. některé auta ukazují dojezd 100km a pak se vypnou. nejspíš kvůli lidem, jako jste vy, kteří kalkulujou s každým kilometrem, co jim palubák ukáže.
Dobrý den,
ukazatel dojezdu, je pouze orientační vozidlo. Jeho algoritmus se mění na základě několika vstupních parametrů. Tankovat za 200Kč nelze považovat za referenční hodnotu.
Naproti tomu, počítadlo na tankovacím stojanu je kalibrované, označené a musí být pravidelně kontrolováno. Možná jste si někdy již všimla, že u počítadla je okénko s "vrtulkou" kterou protéká tankované palivo. Pokud tímto okýnkem nic neproteče, vrtulka se neroztočí a do hadice nic neteče, počítadlo tedy nemůže počítat, ona vrtulka slouží i jako optická kontrola.
Tedy natankovat vzduch na moderních stojanech, tak jak jsou koncipované není možné.
Závadu bych tedy hledal na vozidle, plovák, počítadlo, ukazatel... nebo zkrátka množství paliva za 200Kč, tedy něco kolem 6,5l, je příliš málo. Plovák se nejspíše o něco málo zvedl, ovšem počítač to vyhodnotil jen jako změnu úrovně paliva v závislosti na náklanu a ignoroval jej...
Spíš ti blbne palivoměr - seká se plovák apod. Mmch. jezdit "na výpary" nedělá dobře pal. čerpadlu a u nafty i komplet vstřikování = lepší je mít aspoň 1/4 nádrže jako minimum..
Ale natankovat vzduch už se mi stalo - počítadlo točilo ale z pistole neteklo nic (fyzicky jsem viděl výstup z pistole). Po pár litrech jsem to stopnul. Jakási vesnická pumpa na Moravě před 20 lety..
Natankovat vzduch je značně nepravděpodobné - jednak jsou čerpadla hlídána proti zavzdušnění, měřidlo čerpačky taky nereaguje na vzduch a konečně byste to viděla v okénku na stojanu.
Problém je v tom, že palubní počítač zejména při tak malém množství reaguje zmatečně.
Ale stejně mi nedochází, proč za stiuace, kdy máte fakticky prázdnou nádrž natankujete tak málo.
I kdyby se Vám podařilo ,,natankovat vzduch´´ tak by Vaše auto v žádném případě nezměnilo zvuk motoru. Vzduch se totiž drží nad hladinou paliva a je zcela běžně přítomen v nádrží každého auta. Palivo se totiž nasává ( kupodivu) z nejnižších míst nádrže, takže pokud je v nádrži aspoň trochu paliva, motor normálně pracuje.
A co palivoměr - pohnul se po natankování?
Těch cca 5.5 litru by mělo být poznat.
Já jsem taky chtěl natankovat u neznámé pumpy za cca 200 a vzhledem k tomu,že byl vybledlý display na stojanu, tak to bylo skoro za 500. a to jsem měl před tankováním něco málo pod 1/4
A nic se nestalo protože jsem pak dotankoval do plna tam kde běžně tankuji.
chyba OMW je vyšší cena a skutečnost, že tady se většina klientů cpe pizzou, popíjí kafe a pokuřuje a tankuje málokdo...
socky co tankují za 200 mají jezdit MHD
některá auta to mají dokonce uvedeno i v manuálu že při natankování malého množství paliva ( cca do 5l) se stane to co popisujete
ja par x potkal na benzince jiste etnikum, vyskakalo jich 5 ze ziguliku, par minut se skladali a pocitali a pak nabrali za kilo
Na Jawě čepuju za 200,- běžně , do toho trochu oleje a jediný problém s benzinkou co měla "nehořlavý" benzín
Počítač ujeté vzdálenosti nemusí zaregistrovat, pokud je do nádrže vozidla doplněno méně než 6 litrů paliva. To píší v návodu.
p.Xenofobe-nejen sockyale i lidé co asi nemají mozek a hlavně blondýny,kterým je jedno zda je palivo za 28 nebo 32kč,vždyť přece vždy tankují za 200kč!
kdo tankuje za 200, ten vozí nádrž plnou vzduchu, vzduch opbsahuje vodu a ta v současném chladném období na stěnách nádrže kondezuje a dostává se ven MOTOREM...
palivové čerpadlo,, pokud je v nádrži, je chlazeno palivem, s tím počítají konstruktéři,,když nenáí palivo chladí se špatně
u staršího auta se v nádrži za léta provozu nahromadí nečistoty, které s epri tankvání 5 litrů zkoncentrují a mohou palivové čerpadlo přiucpat a tedy POŠKODIT
je vám to jasné, blondýny? Top vás mají učit v autoškole...takže někdo si vlastní blbostí možná zkracuje život motoru a čerpadla
já bych v první řadě seznámil s návodem k obsluze vozidla, kterým jezdím
osobně tankuji vždy plnou, lidem, kteří tankují za 200 a dělají opakované přískoky mezi benzinkama doporučuji totéž, bude tam pak méně aut, měnší riziko nákazy a ostatní klienti budou odbaveni o to rychleji
Tvl to je perla: "Českou obchodní inspekcí nic nezkazíte, třeba najdou i něco jinýho."
Inspekci na tebe, třeba ti taky něco najdou!
Tak vzhledem k dnešním předpisům kdy dost věcí jsou úplné pííííp, tak se podobných kontrol musí bát i poctivec... Viz např. EET a jedna účtenka pro celý stůl když se na to jednotlivci složili a pokutička že prý měli dostat účtenku každý zvlášť
Navíc čas který kontrole musíš věnovat ti nikdo nezaplatí, a že dovedou zaměstnat...
Náhodou - ta ČOI není špatný nápad. Aspoň kluci kontrolorský budou pak moci dávat k lepšímu historku, jak byli zavolání z důvodu že jedna paní natankovala za dvě kila vzduch.
Přece ukazatel paliva v autě je daleko přesnější, než cejchované a zaplombované měřidlo na stojanu
Nepochopila jste - pokutu nedostanou, není za co, ale ti kontroloři budou mít co vyprávět, o tom, jaké blbosti jsou někteří lidé schopni řešit a na jaké naprosté nesmysly si stěžovat.
Zkusím to ještě jednou napsat pomalu - palivoměr v nádrži auta je jen orientační, rozhodně se nedozvíte, že v nádrži bylo původně 5,835 litru a po natankování 8,221 litru. Ten systém prostě už z principu nedokáže být přesný, stačí auto v mírném svahu a zkresluje o 106.
Ovšem výdejní stojany jsou jiné kafe - musí být pravidelně kalibrovány, měří tuším s přesností 0,5% a po kalibraci jsou zaplombovány, takže obsluha nemá šanci něco ,,zfixlovat´´
Počíst si můžete zde, třeba Vám leccos dojde
To je v pořádku dostat pokutu za nepoctivé jednání,přestupek atd. Jenže zde nejde o nepoctivé jednání ani žádný přestupek je a pouze o ...tazatelek a některých rádkyň!
Jinak dříve,snad do poloviny 90 let stajany při menší výtoči proměřovali-tenkráte bylo možné,že místo 7 litrů při "cmrndání" benálu do nádrže se načerpalo třeba jen 6,5l.Ale nikdy to nešidilo jak zde píšete.
Nádrž je členitá a hlavně není lineární. Kdyby jsi natankoval do zcela prázdné, tak ti to u dna těch 15litrů dá větší výchylku a poznáš to.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.