Nejste přihlášen/a.
Chci koupit auto do 30 tisic, benzín, zas tak moc nejezdím (po měste krátká vzdálenost většinou) každý den.. Nechci vyloženě nějakou krabici, ale nemusí to být nic extra nutně, spíš jde o to aby to vydrželo, tolik se to nesr.. a někam jsem dojel i třeba dál v případě potřeby. A nechci né moc oveřené značky jako třeba Daewoo (i kdyz treba může být dobré nevím) (plus dražší díly)
Našel jsem nějakou Xsaru 2002 1.6i 16V s 2x sadou kol s 63tis km najeto za 24 (prý po nějakém důchodci, dovoz z N) to je jedna možnost, druhá možnost koupit octávku, golfa, který je asi celkem držák na motor atd? Ale za tydle peníze to už má třeba 200 najeto většinou, a to mi přijde už trochu moc? Co si o tom myslíte, jak moc se to stáčí, a celkově?
Díky
Myslim, že stejně tak jako jsou všechna dotažená auta po důchodci ježděná jen v létě za slunného počasí, tak stav počítadla je jen číslo a to snese vše. Stáčet musí každý, protože to trh chce, zákazník je na to zvyklý a kdo nestočí, je v nevýhodě. Mimochodem, popisovaný stav je auto s ukončenou životností, vpodstatě vše už je opotřebené na doraz a každý kilometr navíc je jen příjemný bonus. Salvě účtenek se zpravidla vyhnout nedá. Viz inzeráty u vraků za 20t s popisem spolehlivé... je tam nové tohle a tamto, loni brzdy, předloni dělaná hlava...
V první řadě bych vynechal vše jako je VW, Škoda, BMW apod. Něco jako Xsara, Peugeot, Renault, Fiat... je mnohem lepší cesta jak koupit něco co bude za ty peníze fungovat. Kolik to má na tachometru je u takového auto celkem jedno a větší číslo může být dokonce lepší volba, protože je třeba už po nějakém servise a bude dalších 100 tisíc km jenom jezdit...
Já jsem také celkem spokojenej s Citroenem. Před dvěma lety jsem přes ESA koupil Xsara Picasso 2003 z Itálie, samozřejmě s plynem. Trochu to chtělo pospravit, vyměnit rozvody a nějaká ložiska, trochu blblo jakési relátko u počítače (šikovní servisáci odhalili). Skoro jsem to při bouračce zrušil, pojišťovna mi platila totálku - co mi dala jsem dal servisákovi za generálku kastle. Hodně jsem přemejšlel zda nemám raději za stejný prachy koupit jinou, ale pak jsem si řekl že tady už vím že je kromě nabourání auto v dobrém stavu a že nepotřebuju další investice (nepočítám příležitostně - vadné kontakty v blinkru). Dneska jsem si to byl vyzvednout po opravě a po technické - na protokolu 0 - 0 - 0, servisák říkal že takový protokol už dlouho neviděl. Ročně najedu asi 30 tisíc a to i celkem vzdálené zahraničí (Litva, Ukrajina, Bosna, ...). Když jsem to kupoval, tak se mi všichni známí smáli, co že to kupuju za exota. Dnes bych šel do stejného - a to Picasso má pro mne navíc půvab v tom že je to vysoké MPV perfektně vhodné pro nás starší kterým se špatně vystupuje z maličkých nízkých vozidel.
Koupil jsem naprosto náhodně v českém bazaru před 3 měsíci Opel Astra Klassic, 1,4 66 kW benzín, no-turbo, 2004, Euro 4, 180.000 na tacháči, II. majitel, vše funguje, už jsem najel 4.000 km a nechal jen opravit podsvícení palubky, a udělal nové rozvody. Kupní cena 24.900 Kč. Žere to 6.8 l/100 km, jede 150 a všechno funguje, jak kdyby to bylo nový.
pro Totak a Jmlc!
U vozidel od PSA -snad celou škálou produkce kritické místo zadní napravy-zejména verze Break nebo SW (kombíky ) lidi je dost přkládají.další kritické místo třeba Xantíí (hydropneumatiky se není třeba obávat pokud nebude hydraktiv) je přechod práh-podběh zadního kola (jak před tak i po FL v roce 98).xsara ,p306 a motory 1,4 benál (lety ověřený motor)nebo pak dehty klasika 1,9D or TD nebo pak doporučuji HDi90 (příp pak silnější s víc kurvítky HDi110).
Prostě kupovat dle celkového stavu a ne dle tachometru.
Já jsem si koupil před 2 roky Mazdu Demio 2000,po první majitelce, kde sloužilo v rodině jako druhé auto ježděné mimo zimu.
Bývalá majitelka se s ní bála v zimě jezdit, tomu odpovídá i stav podvozku, kde se i automechanik divil na stk, že je tak dobrý stav karoserie s nájezdem cca 180 000 km a s servisních knížkou vyplněnou do poslední chvíle za 5 tis kč.
Jezdím do tědka do zaměstnání bez větších závad s aktuálně novou stk ,takže se dá i za tuto cenu sehnat auto,které nebude hnilé či v dezolátním stavu a jezdit
auto za 30 litru se stacet neoplati, i kdyby ubral 100tkm tak na cenu auta to nebude mit skoro zadny vliv
mam focuse 2001 1.6 benzin za 20k, pres 200k najeto, dokonce alu kola r16 a nemuzu rict nic, drave auto, potrebuje jen nove gumy, splnilo presne me ocekavani, minimum rzi, jen semtam srouby treba nahore na tlumicich apod, ale take jsem to auto hledal nekolik mesicu. Az pujdu mimo CR do 2 let, tak ho jeste slusne prodam..
dneska uz mi prijde tezky koupit auto za 30 v solidnim stavu, ale asi zalezi na stesti. Driv to bylo jednodussi, kupoval jsem tak ruzny starsi audiny, fordy, japonce... a vsechno celkem ok. Ted koupis auto za 150 a rves do nej prachy horem spodem. Xsara asi nebude buhvi jakej zazrak, ale za ty penize, bych to vzal (jestli to jede normalne, netece olej proudem, brzdi, atd.)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.