Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Může se vybít baterka?

Od: 2874® odpovědí: 15 změna:
avatar 2874

Ahoj,je možné u dislového motoru když nepočkám až dožhavý a nastartuji v zimě dříve? Může se třeba vybít baterka? Díky T,

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

celp*
hodnocení

2x

Autobaterie může kleknout kdykoli.Nejen v zimě.

hodnocení

Dík,ale na to jsme se neptal!

 

raadek*
hodnocení

2x
Davas ji trochu vic zabrat, ale spise zalezi na tom jak casto startujes a kolik toho najezdis aby se stihla dobit. R.
1jara*

Také záleží jak je silný mráz, když je kolem nuly ,tak žhavit moc nemusíš.Baterii zničíš tím, pokud budeš vícekrát ,po dlouhou dobu startovat.

hodnocení

zničím nebo vybiju? dík

1jara*

Zničíš pokud budeš dlouho startovat, oloupu se desky v akumulátoru.

raadek*
Ja bych se priklonil pouze k vybiti. Pokud musis zhavit dele jak pul minuty, tak by si mel uvazovat o novych zhavicich svickach. R.

v první řadě se vybije a pak se může zničit třeba tím, že je vybitá na mraze. Dělej vše tak, jak se má, a nemusíš se ptát na podobný otázky. :-P.

doplněno 17.01.10 15:55:

to, že nečo žhaví se píše myslim s "í". *smich*

hodnocení

íky konečně odpověď na kterou čekám*smich*, jo a dík za doučování*ua*

 

ar*
hodnocení

2x

Pokud sice nepočkáte až zhasne kontrolka a nastarujete a motor chytne po protočení a netejráte startér 1/2 minuty tak je to úplně jedno. Je to jen důkaz ,že váš motor je OK.

U teplého motoru taky nemusíte čekat až kontrolka zhasne pokud to bez žhavení normálně nastartuje. Záleží natom jak dlouho necháte točit startér než motor naskočí.

jo jo *palec*je to tak.

 

nespokojenyurednik
hodnocení

0x

Nechápu, proč nečekáš, až kontrolka žhavení zhasne...Ty si nezasloužíš dieselový motor...

hodnocení

Ahoj,taky to nechápu*smich*. Normálně čekám to je jasný.Pospíchal jsem a nevědomky jsem prostě otočil*zed*! Taky už si dám sakra pozor! Díky za pokárání! Tom

jednou to nevadí, to se stane i větším profíkům. *smich* Pozor na jiné situace, kde stačí i jen jednou být nepozorný! . . . *haha*:-P

 

hodnocení

0x

Žhavení slouží k tomu aby se ve válcích vytvořily podmínky pro vznícení vstříknuté nafty.Tyto podmínky jsou : dostatečná teplota nasátého a stlačeného vzduchu. Jak víme vzduch (plyn) se stlačením zahřeje (u dieslových motorů by stlačený vzduch ve válci měl být stlačen na tlak okolo 30 atm.(3MPa ) a tím se ohřeje cca na 600°C) a pokud to nestačí musí se přihřát žhavením. Při vyběhaném motoru dochází k menšímu tlaku při stlačení a tím k menší teplotě-musí se žhavit.V zimě je příčinou snížené teploty i nasávaný studený vzduch , studené stěny se kterými vzduch dochází ke styku , ale i pomalejší točení motorem při startu (pomalé stlačování a tím stlačovaný vzduch má větší šanci uniknout netěsnostmi ve válci motoru).Při velké zimě je někdy nezbytné žhavit i několikrát za sebou , vždy po neúspěšném krátkém startu.Pokud máte vhodný akumulátor pro dané vozidlo a v dobrém stavu , tak to musí při ohleduplném spouštění motoru zvládnout. miro

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]