Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lamdba sondy v audi a8 Quattro w12

Od: stepan* odpovědí: 15 změna:
Dobrý den mám audi a8 Quattro w12 a stále mi svítí kontrolka motoru. Když jsem to dal na diagnostiku tam to tam napsalo že problém je v s katalyzátory+lambda sondy+ další X věci a když jsem se zeptal mechanika tak mi relk že oprava bude stát 340 000 což je pro mě nevhodné když jsem auto kupoval za 250 000.(oprava = vyměníme celý motor)
Tak jestli někdo nevíte čím to je protože mi mechanik říkal že je to u těch to velkých motoru běžná závada.
Dekuji za odpověď

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Pokud to auto nebaští olej tak bych to na go motoru neviděl
Co zkusit najít někoho kdo těm autúm rozumí a ma stěmito motory zkušenost

stepan*
hodnocení

Dobře děkuji.

hodnocení

0x

Ono stačí,že bude deravé výfukové potrubie a už to bude vyhadzavať chyby.Ako bolo vyššie napísané.Nájsť si rozumného mechanika.

stepan*
hodnocení

Dobře dekuji

jenda2*
hodnocení

0x

Od mechanika ani nic jiného než šílené částky ani nečekejte.

Podle objemu motoru a počtu katalyzátorů si objednejte univerzální keramický katalyzátor pro danou emisní třídu (Euro 4?) a stejně tak lambdy v náhradě od Bosche.

1. lambda - regulační: 3921025300 = Bosch 0258986507: funguje dobře 0258010029
2. lambda - diagnostická: 3921025110 = Bosch 025986602: funguje dobře 0258010029

Původní kabeláž musí mít stejné barevné označení a počet vývodů (tatoo má 4).

Pak není nejmenší problém a je to za pár tisícovek.

Na obyčejné OBD2 diagnostice zjistíte stav napětí na obou lambdách.

Lamdba sondy v audi a8 Quattro w12

cl
hodnocení

0x
Dovolím se přifařit s dotazem bo se mi zdá že Jenda tomu docela rozumí. Pan Vaculík že SM doporučuje i starších benzínu vyměnit lambdu. Můj Ford fusion 1.6 má jednu před a druhou za katalyzatorem. Když bych se necítil na to měnit obě, tak kterou raději? Která má větší vliv na spotřebu?
asd1