Nejste přihlášen/a.
Proč špatné logo? No přece proto, že pro některé je jediné přijatelné logo od koncernu. To je taková celkem obvyklá diagnóza těch, co francouze znají z obrázkových časopisů.
Přiznávám, že i já jsem byl před lety trochu rozladěn, když jsem se dozvěděl, že vyfasuji Jumpera - do té doby jsem považoval za etalon dodávek této ,,ráže´´ Transity. Sprintery nezmiňuji, na ty nevzpomínám v dobrém.
Ale byl jsem velmi překvapen, Jumper je rozhodně povedené auto, sjezdil jsem s ním Evropu bez nejmenších problémů a rozhodně nebyl problém jezdit svižně.
Pak jsem změnil místo a když jsem si mohl vybrat auto sáhl jsem po Partnerovi - tehdy s 2.0 HDi - opět velká spokojenost, to auto se dožilo přes 400tkm než šlo do bazaru. Od té doby jsem měl Partnerů ještě několik, aktuálně mám cca rok Partnera Tepee s 1.6 BlueHDi - tedy motor s močkou - a už se blížím 100tk a zase spokojenost - jak se spolehlivostí, tak s dynamikou.Pochopitelně jsem nikdy do auta nelil žádný ,,zázračný´´ aditiva, ani jiné nesmysly, jen tu nejobyčenější naftu, jen trvám na výměně oleje po 15 tkm - nevěřím Longlajfům. Za mě tedy můžu HDi jen doporučit
Jaké?Výhoda že je to nafta,nevýhoda,že je to nafta.
Který konkrétní motor HDi máte na mysli?Jsou od 1,4 ccm po 2,8?
Mám na práci starý Citroen Jumpy 2.0HDI s motorem U6U a je to neskutečný držák. Kolega ho má v autoservisu na rozvoz ND a má najeto snad 600tis. Druhý kamarád ho má na stavbě a taky tak. Mám tu největší skříňovku a jezdím pod 8l.
Jiná hádéíčka jsem neměl, tak nemůžu sloužit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.