Nejste přihlášen/a.
Tažné - jezdil s tím denně na stavbu nebo má tažné kvůli kolám? Všechno bych řešil podle aktuálního stavu - tj. do servisu, prohlídnout, případně STK a udělat místo evidenční kontroly rovnou technickou na dva roky.
Když jsem teď jel na obhlídku vozů pro manželku, zděsil jsem se, co za stav dokáží prodejci popsat jako "super, výborný, bez vad"...
6 let stará Meriva co jezdila po CZ polňačkách za 150k nic moc.. Ty rozvody nejspíš znamenají taky komplet velký servis tj. další nejmíň dvacka, příp. + pneu, to už se blíží 180k.. Závěs = dá se čekat že to tahalo vozejk = to je spíš na škodu než výhoda. Už můžou být v háji tlumiče, silenty ramen a podobné věci, prostě celkově podvozek.. Taky spojka, výfuk, kat atd. = před koupí bych to prohnal technickou - bude OK platim já, neprojde platí on. Závady bez předchozího upozornění jdou na něj (sleva z ceny).
Pokud se měnil olej normálně (10 max. 15 kkm / 1 rok) a ne po dlouhých výměnách, jezdilo se tak jak motor potřebuje (nedusit v nízkých otáčkách ale po zahřátí to spíš honit) a turbo nechával dochlazovat tak OK. Pokud nějak nehvízdá atd. tak se ho neboj.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.