Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyvareni prahu?

Od: fiatbrava odpovědí: 9 změna:

Je tady nejaky karosar? co mi je schopny rict jetslis e vyplati kupovat auto,kde vim,ze do 2 let budu muset udelat komplet oba prahy aj zadni lemy blatniku? jedna se o auto lancia lybra lemy blatniku nedostupne,takze se musi ohybat plech a prahy se daji sehnat asi za 1200 oba. kdysi mi znamej rikal,ze na fiat bravo by vyvareni stalo 10 tis bez lakovani,takze pocitam,ze todle s lakem tak 15 tis? myslite,ze to dokaze nekdo udelat levneji? jde o to,ze mam vybrane auto co je po znacnych investicich a ma tazne zarizeni

jedina investcie by byla koupit druhe kola s novyma gumama rozvody se delat nemusi,takze jen olej a filtry. brzdy,ramenacepy,repas altiku,tlumice jsou udelane. montaz tazneho na todle auto vychazi asi 2x draz jako na bezny auto a asi 2,5x jako na tradicni octavii,takze to beru jako velky plus,protoze ty lybry se pohybuji v bazarech okolo 5é tis plus 5 tis prihlaseni plus 6 tis tazne plus servis vcetne rozvodu 10 tis a sme na cene,kde se dostanu tady s i s vyvarenim a mozna zbyde na neco dalsiho. nevim jakym smerem se vydat. jinak vybava toho auta je dobra,ale neni tam par veci co maji zase jine lybry,ktere nemaji treba BOSE system nebo ESP ci vystrelovaci klicky

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

k2
hodnocení

0x

Karosar nejsem, ale ja bych se do takovedle koupe moc nehrnul. Nikde nepisete cenu, coz je to nejdulezitejsi, nicmene ty lemy jsou problem. Navic mi neni jasne, proc by takto "nove" auto melo mit prahy a lemy v haji.

Osobne bych o koupi takto "exotickeho" auta uvazoval pouze v pripade, ze je to extra levne a nebyl by velky provar to po tech 2 letech prodat, at se s lemy trapi nekdo jiny

 

hodnocení

0x
avatar megacruiser

Ještě jsem neviděl prorezavělou Lybru. Pokud je shnilá, čert ví jestli to není nějaká neumělě slepená bouračka, nebo dokonce třeba po požáru. Že se dneska bude někdo ohýbat s novými lemy, na to raději zapomenout, něco takovýho by se nedalo asi zaplatit a stejně by to vypadalo hrozně. Že má plno věcí udělaných - chtěl bych vidět od oprav doklady a pořádně bych si auto prolezl. Někdy prodávající nechutně lžou. A i tak - že bylo plno věcí dělaných, to ještě neznamená, že už se tam nic nevysype. Kdoví, kolik má najeto a jak kvalitně ty věci byly dělané. Za kolik je, resp. je někde na inzerci?

fiatbrava
hodnocení

pobavil sem se hodne jsem fiatak a sam osobne sem letost rhodil do srotu fiat bravo co mel poctivych 187 tis,rpotoze prahy byly na prah neslo to zachranit. auto za 3 roky co sem ho ja pouzival s tim,ze sem proad parkoval venku v cesku! proste zhnilo.

lancia lybra ma stejnou bolest jako alfa 156 koroze prahu! je to velice znama vec a kazdje fiatak to vi,ze kdyz auto neni dovoz z italie tato hrozba tam je. kamos mi to rikal driv nez sem dostal nabidku na auto a taky je fiatak

ano auto je za odpovidajici cenu jak sem psla kdyz vemu nezhnile s bazaru s absolutne neznamy stavem komponentu vypalim hned 70 tis a nema rezervu na drahe opravy co muzou prijit.

todle je druhy majitel prvni byl v nemecku a ma servisku vyplnovanou do roku 2011. druhy majitel ma ke vsem opravam faktury

a vpodstate se nemusi na nic sahat a penize co nekdo jiny da treba za vymenu kotoucu a desek nebo cepu rizeni ja muzu mit na rezervu treba na vstriky ,ale ten motor je drzak mel sem ho a vim proc to auto chci.

a na inzerci neni je to soukroma nabidka od admina lacia klubu

kdybych koupil jinou lybru za dejme tomu 40 tis(jsou takove),tak minimalne 30 tis dam za to aby auto bylo v trosku bezpecnym stavu. to,ze nekdo inzeruje auto a pise,ze je po vymene stabilizacnich tycek to mi je naprd kdyz napise pojizdne a cena 39 tis je pouze nutna vymena spojky za 10 tis zejo,tak...

todle proste neresim tady jde ciste o vyvareni prahu a lemu zitra to poresim s karosarem jestli si s tim poradi

asd*

Pokud neni opravdu za levno tak bych do toho nešel - pokud to do 2011 bylo v Německu a pak spousta oprav, tak to není dobré znamení, němec nejspíš byl prase a prodal auto těsně před smrtí, nebo z německa bylo OK a prase byl druhý majitel.. A určitě počítat s tím že i po vyvaření brzo shnije...

 

jyri*
hodnocení

0x

hele u nás v dílně jsem to vyvařoval prahy atd a za komplet celé auto obvařit tak sme si vzali 5000kč tak je to na tobě :)

 

moto*
hodnocení

0x

V opravě nevidím problém, ten je ovšem v nalezení toho správného řemeslníka na práci. Mě loni končilo STK na Forda z roku 86 a mám již nové auto, tak jsem uvažoval, že Karla, jak mu doma říkáme, pošlu do autového nebe. Nakonec jsem se ale rozhodl jej repasovat, byly tam právě zhnilé prahy jako největší problém. Tak jsem poptával firmy a jejich ceny byla cca 15 tisíc. Nakonec mi to udělal místní šmátka za třetinu. Měl jsem tedy možnost levných prahů. Byla ale i zvažována možnost, že nebudou a řemeslník si je nechá naohýbat. Neměla to být ale také žádná závratná cena. Je to ale velmi slušný chlápek a poctivou práci si nechá i relativně dobře zaplatit. Takových je ale málo. Prosklené firmy maji šilenou režii a majitele kteří jdou po penězích jako slepice po flusu. A i spousta malých a začínajících v garáži chce mít rychle také prosklenou firmu a chovají se jako zlatokopové. Ten můj mechána si v poklidu vybudoval výborně vybavenou dílnu a má zlaté ruce a jeho hlavní problém je, že má tolik zakázek, že je náročné se u něj dostat do pořadníku.

Dva roky na plánovanou výměnu je dost času na získání referencí, chce to prostě hledat a poptávat, existuji i v tomto světě, kdy chce jeden vyzrát na druhého i solidní řemeslníci.
Tím chci i říci, že se domnívám, že by se za těchto podmínek auto vyplatilo opravit, pokud jsou ostatní komponenty, hlavně motor v pořádku. Já jsem to udělal a náš Karel dále věrně slouží a je k dispozici hlavně moji pani která se bojí s mým větším autem.

k2

Jenze s prahy nema tazatel problem, ty navic neni zas az takovy kumst naohybat. Tazatel potrebuje lemy a ty Vam nikdo za par korun z kusu plechu neudela...

moto*

no je fakt, když ty lemy nevidím, nemohu posuzovat, pokud něco pracnějšího z plechu potřebuji udělat, nechodím ovšem za autoklempířem ale za specialistou na klasickou plechařinu, udělá to stejné možná i lépe o řád levněji

svého času jsem nechával dělat hodně složité výfuky na dvoutakty včetně kolen s různým profilem a klempíř který se vycvičil v kolbence na plechařině pro obráběcí stroje z toho nedělal žádnou vědu a vysekl to perfektně, na rozdíl od autoklempířů kteři nevěděli co za to, stejně tak nádrže pro veterány

nu*

složité "paroží" na čísnké jednoválce?

doplněno 06.01.14 20:20:

fiaty a lancie jsou plečky, proč kupovat rozpadající se křápy, cpát do nich prachy a pak je dát po 2-3 letech k ekolikvidaci?

doplněno 06.01.14 20:21:

takovou kraksnu dostaneš v německ u za odvoz, když si tam koupíš ještě jedno ojeté auto

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]