Nejste přihlášen/a.
Proč by měl být háček? Běžně se dělá motor o jednom objemu o různých výkonech, záleží jak je naladěn a můžou být i různé komponenty (vstřikovače, turbo, písty...).
Už favority byly 1.3 a měly výkony od 40 do 50 kW.
Ještě doplním, že třeba takový VW Transporter má dieselové motory 2.0 TDi o výkonu od 62 do 150 kW. Ze stejného objemu.
Tak konktrétně u těchto motorů je to pouze v nastavení řídící jednotky.A co je lepší?Čím menší výkon tím húř to jede ale motor by měl víc vydržet.Něco třeba tu : auto.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.