Zdravím milí rádci. Prosím koupili by jste tohohle golfa,podle toho co vidíte? Na netu má víc fotek. Ale myslím že není povoleno dávat odkazy je to z prahy z autobazaru... a jasne je to starý auto.jen se mi tam nechce letět uplne zbytečně... airbag řidiče, CD přehrávač, centrál dálkový, centrální zamykání, dělená zadní sedadla, el. okna, el. zrcátka, imobilizér, klimatizace, manuální převodovka, palubní počítač, protiprokluzový systém kol (ASR), , sportovní sedadla, tažné zařízení, vyhřívaná zrcátka, výškově nastavitelná sedadla abs,autorádio, klimatizovaná přihrádka, Vozidlo v dobrém technickém stavu bez počátečních investic, za poslední půl rok prošel rozsáhlejší opravou : Nové prahy a přední blatníky, nové těsnění pod hlavou, nové zimní pneu s novýma plech. diskama, standartní olejový servis+ rozvody. V tuto ch víli obuto na zimních plech. kolech a alu kola které jsou na fotce už nejsou k vozu. LPG platné do roku 2020 a je plně funkční. Verze GTI, RECARO sedadla, 5 dveří. Rok výroby: 1999 STK: 11/2019 Cena: 49 900 Kč Karoserie: 5-dveřová/hatchback Počet míst: 5 Dveří: 5 Barva: oranžová met. Najeto: 296 412 km Obsah motoru: 1 781 ccm Výkon: 110 kW Palivo: LPG Vítány komentáře všech druhů případně na co se prodejce prát atd. Děkuji všem
Slečna je od České Lípy,myslím že auto její není. Já se na tu nabídku díval, zajímalo by mě, proč to auto někdo prodává, když do něj v poslední době tolik vrazil. Zavolejte si do bazaru a zeptejte se, zda všechny opravy, které jsou u inzerátu uvedeny, jsou dolozitelne fakturami z autoservisu.
Tak majitel bazaru mi sám odepsal,ze lpg je z čech- praha říčany.a ze autu nic zásadního neni,že pouze běžné opotřebení a že by byla lepší telefonická domluva. Takže to zkusím po telefonu,uvidíme co z nej vyleze..hlavně oni ty golfy v tehle motorizaci nejsou levné nikde- aspon tedy co jsem mela možnost vidět..ale stejne je to hrůza dat za dvacet let starý vůz 50- 70 000 kč...
Zvláštní, že téměř každé auto má těsně před prodejem udělané rozvody a všechen možný servis
A navíc, ty ceny aut 20 let starých, kdy někdo prodává i za cenu 70tis apod
Jinak auto určitě vidět, projet se v tom, vzít někoho kdo tomu malinko rozumí, použít selský rozum, zeptat se na vše možné a hlavně poslouchat pečlivě toho, kdo to prodává-ten kolikrát řekne i to co nemá a už jen z toho člověk odvodí dost věcí.(tedy pokud to neprodává bazar) Fotky můžou být hezké atak, ale skutek utek jak se říká.
Ano a to lpg-pozor na Holadský typ. Dá se předělat, ale je to drahé a problematické a u takového auta se to nevyplatí.
Motory 1,8T byly výborný motory o který když se člověk staral jezdili jak vítr a nebyly snima velký problémy Pokud měl todle auto někdo kdo mu daval zabrat a nestaral se múže stoho bejt i černá díra na peníze A s těmito auty se rozhodně pomalu nejezdí jukněte do TP skoukněte majitele a rok narození a i to dost napoví U mladýho kluka se ví že to šetřit nebude a na drahej servis či udržbu většinou nejsou peníze Takže bez mechanika a bez oficiélního změření emisí bych do toho auta určitě nešel a to ani kdyby mělo čerstvou stk
Děkuji za všechny reakce.Ano auto skutečně neprodávám já. Chápu ze to není auto pro všechny,me nevadí že je malé, do ted jsem jezdila nejčastěji vw polo 6n. Ale uz ho mám roky. Mám více aut,ale potřebovala jsem něčím nahradit to Polo,to me tehdy stalo 10 000 kč nikdy jsem nekupovala auta v bazaru prave,a ty jejich techniky me prece jen v dnesni době celkem děsí... na ten plyn se zeptam- do ostatních aut mi ho davali nový tady v CZ vzdy.chtela bych prostě golfa- driv jsem měla GT 3. Kdyz ted koukám na netu ( uz delsi dobu- polo mi zbourali loni),tak zas mam pocit ze tyhle starší jeste neco vydrží...nikdy me totiz nevypekli...
ja bych ho možná i vzal ale ne za ty prachy.. ale chce to projit celkový stav auta.. bylo to stříkané-kdo ví jak- jestli se někde neloupe lak, nejsou puchýře.. tyhle ročníky už dost reznou... mám doma 98 a je dokola orezly... jinak těžko říct jak je na tom motor.. může to žrát olej , což se na místě moc poznat nedá.. kdyby slevil a nebyl dobitý tak by to možná ještě stálo za to.. druhého golfa mám 1.9tdi 2002, na kterém jsem ve "195tis." udělal rozvody a tlumiče a ve 250 přední kotouče .. takže černá díra se nekoná zatím. před tím jsem měl polo 2000 1.4tdi a tam během 90tis v podstatě to samé .
Jak poznáte že je shnilý a že má něco s motorem? zajímá me to..je mi jasné že je to 20 let staré auto. Nicméně moje Polo 6n bylo až do loňské bouracky v parádním stavu- o vše postaráno, blatníky nové, prahy bez puchyru,motor šlape do teď jak švýcary... kdyby me nenabořila tak bych ho neměnila. Každý mame něco, ja uchylku na vw a bmw..zas bych si dobrovolně nekoupila vami zmiňovaný vuz...mate třeba jiný typ?
asd1
Nové těsnění pod hlavou, nové prahy a blatníky = motor udělal pápá, nevíme z jakého důvodu, minimálně fouklé těsnění hlavy. Vyvařování kastle - bylo to shnilý a nedělej si iluze o zbytku který se nevařil... Celkově auto pro puberťáky kde se dá čekat že dostalo pohulit... A těžko někdo kvalitně opraví auto aby si ho nenechal, na prodej se spíš lacino zprovozní aby to jezdilo a pryč z domu...
break
asd1:nevíš na druhou stranu.Oprava motoru např. výměna těsnění pod makovicí neznamená okamžitě KO motor.Pokud je vše uděláno tak, jak má, tak právě naopak...
Ty Golfy hnijou, ale většinou uhnije blatník uprostřed nad kolem a u prahu, prahy hnijou hlavně v tý přední části.To automaticky neznamená, že by zbytek byl taky KO.A za ty prachy nemůžeš čekat nic novýho...Pro někoho prostě jen an ježdění budiž.
Aha. Dekuji za vysvetleni.my delali těsnění a hlavu na Land Roveru a take motoru nic nebylo.ale chápu- je to daleko pravdepodobnejsi..mam porad tendence to srovnávat s tím svym dedeckem v dobrém stavu a bláhově verim že to tak dělal i nekdo jinej u tehlech aut... jo chci ho jen na obyc jizdu na nakup a tak,libilo se mi ze je tam uz lpg. Na normální jizdu a dovolené mam jiná auta,takze neresim prostor v zadu a tak... a mohu dotaz- jake obyčejné auto by jste prosim volil vy- preci jen je mnohem lepší člověk " od fochu ". I kdyz samozrejme vím ze co servisak to nazor
break
Jako jen tak dělat hlavu mi příjde zbytečný, pokud se to nepotká, neuvaří, netlakuje, nežere olej, má tlaky...
Já koncern měl a už do něj nikdy nepůjdu.Mám dost těhle aut v práci...Záleží na každým, co chce...Ale s cenou do 50k není moc co vymejšlet...Každý auto má svýho kupce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.