Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto se při nízkých otáčkách zadusí

Od: paulie88 odpovědí: 3 změna:

Zdravím, chtěl jsem se zeptat na tip, než pojedu do servisu, což teď před Novým rokem nechci ...
Nedávno mi u auta (Citroën C4 , 2011 , benzín) začla dělat taková nepříjemná věc, po nastartování za studena se při rozjezdu hlavně při přeřazení z jedničky na dvojku (pokud ho nevytočím do obřích otáček) začne auto jakoby dusit, vyhodí hlášku "chyba motoru" a ještě se doslova na totální maximum roztočí větrák ... Auto, ale jak se vzpamatuje jede normálně dál a poté když ho zhasnu a jedu později tak už přestane ten větrák a druhý, nebo třetí den zhasne i kontrolka motoru.
Začlo mi to poprvé dělat prakticky hned jak začly mrazy, tak si říkám jestli to nemůže být něco kolem toho, třeba špatné čidlo teploty, špatné dávkování paliva, či tak? Protože na delší trase či jak už je motor zahřátý tak i když se rozjíždím na menší otáčky, tak motor je naprosto v pohodě a nemá tendenci se dusit ...

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Termostat seklý v zavřené poloze a přehřátí? Ale to by bylo až tak po minutě až pěti minutách... Pokud máš diagnostiku tak koukni co to hází za chybu... Termostat ověříš "rukomeřem" - za studena musí být hadice k chladiči studená, po ohřátí na provozní teplotu termostat otevře a hadice k chladiči začne být teplá.. Ale pokud to dělá jen občas tak se musíš trefit do chvíle kdy se sekne a neotevře...

paulie88
hodnocení

No ono by to asi udělalo vždycky, ale jak říkám, udělá to když přeřadím z jedničky na dvojku , pak i případně trojku a auto je v nízkých otáčkách tak se okamžitě začne dusit a vyhodí to tu chybu a větrák se roztočí, ale teď když o tom vím tak se snažím auto dostat do větších otáček než přeřadím, ale potom když třeba jedu delší trasu, pak zhasnu, jdu třeba do obchodu a pak zpět tak jak už auto bylo asi zahřáté tak pak se klidně můžu rozjet na nízké otáčky a auto už je v klidu. Takže to dělá prostě jen za studena ...

Tipnu si na vadné čidlo teploty pro řídící jednotku,ale může to být vícero věcí-diagnostika někoho kdo umí Peu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]