Nejste přihlášen/a.
už jsem udělal všechno...možné dal to do servisu a furt mi říkají co to je ...já to zaplatím a kontrolka stále svítí... hlava je udělaná komplet,sondy jsou také nové...ale furt to svítí ..mám golfa 4 1.4 55KW a už si nevím rady rád bych chtěl radu
Bohužel někdy není jednoduché diagnostikovat závadu... Někdy to může být jako složitý případ u lékaře... Není to jen o vyčtení DTC kódu závady... Mnohdy to může být řetězec svázaných závad a věcí souvisejících... Je to o zdatnosti mechanika a případně diagnostika a je to hodně i o paralelní diagnostice... Proto je pořeba opravdu k někomu jinému...
Uvedu příklad : DTC kód ukazuje na špatnou lambdu a někdo jí hnedka vymění, ale není to třeba o lambdě, ale o netěsnosti výfukového potrubí v místech, která ovlivňuje vyhodnocení stavu lambda sondou... Atd... A současný chybový kód po opravě by nebyl?
Tedy váhu vzduchu, snímač teploty...
Zkus prozkoumat zkušenost tady, již se to tady řešilo...: poradte.cz/...
dal bych to někomu kdo opravuje koncernová auta a má s tím zkušenosti, podobné problémy s kontrolkami jsou časté u fabií 1,4...jsou lidé co tvrdí že to nevadí a kontorlka může svítíit, a jsou také lidé co to opravují protože ví jak na to
I v dnešní obě jsou "servisy", kde odborná zdatnost mechaniků dosahuje schopnost opravit maximálně škoud 120...škodelní jsou drahá, diagnostický software a jeho upgrade také a tak si často vystačí s cédéčkem z aukra za pětikilo...
Ono je to všechno tak jako všude o lidech... Jak v servisu, tak u lékaře... Prostě všude... Ona je mnohdy i zkušenost vzhlížení ke značkovému servisu zavádějící... Pravdou je, že vyškolený personál by mohl být zdatný, ale při mzdové politice těchto firem se raději zdatný mechanik osamostatní ... Ale nelze házet všechny do jednoho pytle... Mnohdy to co zmastili ve značkovém servisu vyřeší zdatný garážista co se práci věnuje... Výhoda značkových servisů je snad dokonalá dokumentace, školení a originální diagnostický přístroj + zkušenost... Ale jak říkám a je to ověřeno, nejvíce je to o lidech...
Zdravím. Měl jsem podobné problémy s Microu. Jedna diagnostika ukazovala na plynový pedál - vyměněn, podruhé to bylo nějaké relé - vyměněno, pak další ukázala na škrtící klapku - vyměněna (nejvyšší položka), ale porucha se objevovala stále. Už jsem si nevěděl rady, tak jsem do Nissan clubu napsal problémy a poradil mi po internetu jeden ze Slovenska. Prý mám změřit kable, které jdou do řídící jednotky a tak jsem opravdu zjistil, že to dělal kabel ke škrtící klapce, který byl v ŘJ uvolněný! Po malinkaté opravě kablu auto jezdí bez problému už 5 let. Takže doporučuji přeměřit kable. Mimochodem: Díky diagnostice a neschopnosti opravářů jsem přišel cca o 15 tisíc a o předešlé majitelce, která do opravy vrazila několik desítek tisíc, psát nebudu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.