Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
vlastním Hyundai i30 GDI, 99 KW, benzin, najeto 20 000 km, 2 roky staré, v záruce. Po nastartování studeného motoru, začne po pár sekundách v motorovém prostoru něco chrastět. Zvuk připomíná dětské chrastítko. Není to šustění, ale chrastění. Tento zvuk je slyšet jen při volnoběhu a při nesešlápnutém pedálu spojky. Když spojku sešlápnu, přestane to. Pustím pedál a znovu chrastí. Když vezmu za řadící páku a zatlačím lehce vpřed, jako bych chtěl zařadit třetí rychlostní stupeň, přestane to. Když dám řadící páku zpět, znova chrastí. Zařadím, rozjedu se a při jízdě zvuk neslyším. Po zahřátí motoru zastavím, vyřadím rychlost a poslouchám...Nic není slyšet, motor si jen pobroukává na volnoběh. Ale stačí prudce sešlápnout plynový pedál a pustit ho a to chrastění je lehce slyšet zase. Byl jsem na 2 garanční prohlídce a nahlásil jsem to jako závadu. V lednu mě to opraví. Technik si myslí, že to dělá přítlačák na spojce. Já si zase myslím, že to bude ložiskem v převodovce, tak nevím...Mimo to mám další problém...Při řazení rychlostních stupňů, nejvíce 2, 3 a 4, slyším a cítím zadrhávání, jako by přes zuby. Auto jsem koupil jako jednoleté, předváděcí s 6500 km. Od začátku to zadrhává. Nejdříve mě všichni tvrdili, že zadrhávání způsobuje to, že řadička je nová a že se to postupně podá...No nepodalo se to. Dost mě štve, že prakticky nové auto má možná spojku, možná i převodovku načnutou. Kvalita je teda mizerná. Před tím jsem měl 6,5 roku I20 ku, najel jsem na ní 90 000 km a byla bez jediné závady. Prodal jsem ji jenom kvůli tomu, že jsem chtěl větší auto ( mám teď kombi ) a důvěřoval jsem Hyundai. Co si myslíte o tom chrastění a zadrhávání rychlostí?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.