Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vlastní auto, které vybrat? Nějaký tip?

Od: vlastniauto odpovědí: 22 změna:
Dobrý den,
Pro začátek, je mi 19 a studuji. Poslední dobou jsem začal mít touhu po vlastním autě, jenomže je tu problém.. Zatím jsem ještě nenarazil na auto, které by mě prostě okouzlilo a já věděl že to je to auto co chci. Navic se mi prostě nelíbí takové ty všude dostupné auta, kde dy zajděte na parkoviště k supermarketu, tak jich tam bude stát minimálně 5. Bohužel jsem stále student a tak na nějaké extra drahé auto prostě nemám.. Chtěl bych se vás proto zeptat na nějaké doporučení. Jedine o co mi jde je, aby to auto dobře vypadalo, na výkonu mi zas tak moc nezáleží. Nějaká upravovatelnost by byla velkou výhodou.
Děkuji za všechny tipy.

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

danys*
hodnocení

6x
Jako student bez prachu bych smýšlel trochu jinak. Aby to auto moc nezralo, chvíli vydrželo, díly aby nebyly moc drahý atd.

hodnocení

4x
Všechno je o penězích. Kolik máte na koupi a kolik na servis. Podle finančních možností musíte vybírat. To vytoužené krásné a stylové si můžete koupit, když si na něj vyděláte. Znám pár případů, kdy si mladý kluk šel pro auto na úvěr a při cestě domů havaroval. Bez auta a s dluhem 300tis se pak do života vstupuje velmi těžce.

still10k*
hodnocení

3x

Znal jsem jednoho, který si ve dvaceti usmyslel, že jako první auto chce starýho brouka. Tak si ho s přispěním rodiny koupil a má ho do dneška. Už více než 20 let ho leští a opravuje

*pracant*

Ale do práce jezdí v Mondeu *smich*

asd1
hodnocení

3x

Multipla :D

Každý se za tebou otočí ;) Ale vážně, je to sice nejhnusnější auto na světě, ale je jich málo, jsou levné a jako auto to vůbec není špatné. Jen je potřeba překonat odpor a nasednout, zevnitř to vypadá úplně jinak než zvenku ;)

jezevec*
hodnocení

1x

Jako student bych si koupil Smart. Na jaře natankuješ a do podzimu jezdíš...
Ale ATRAKTIVNÍ auto za málo peněz... to bude problém...