Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pokazené auto po predaji

Od: stanislava* odpovědí: 26 změna:
Dobrý večer,veľmi by som bola vďačná za každú radu,lebo neviem čo robiť.Predávala som auto,záujemca prišiel,auto sme odskúšali,bol spokojný,cenu mi vypatil,auto zobral.Dohodli sme sa na prepis,že zrealizujeme hneď druhý deň.Na druhý deň som ho čakala a on neprišiel,volala som mu a on povedal vraj sa mu auto pokazilo.Takže z prepisu nič nebolo.Nikdy som s autom nemala žiadne problémy,jazdila som na ňom bez problémov 2 roky dlhé i krátke trasy,auto malo nabehané 160 000 km.Ostala som z jeho odpovedi v šoku.Chalan sa od kúpi vozil na aute v pohode celý deň a na druhý deň auto pokazené.Na vlastné náklady som zavolala mechanika,on auto odtiahol,pozrel,rozobral a odpoveď:preskočené rozvody,ale motor totálka...celý len vymeniť.Investícia viac ako cena auta,za ktorú som auto predala.Chlapec chce teraz peniaze späť.No ja teraz ostabem aj bez peňazí aj bez auta.Ako mám postupovať,čo mám robiť?Naozaj za každú radu budem nesmierne vďačná.Ďakujem Stanka.

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

3x

O vrácení vozidla nebo příspěvku na opravu bych se s ním vůbec nebavil. Kupní smlouva byla sice ústní, ale platí (důkaz jsou hlavně ty peníze, pak svědectví okolí). Trvej na přepisu, pokud nebude spolupracovat tak viz poradte.cz/...

Vozidlo jsi prodala v pořádku ve funkčním stavu, rozvody řádně měněny tj. jde to za ním. Klidně mohl přehodit motor jak píše Break.. Termín na změnu vlastníka je 10 dnů (sankce až 50k), pojistku můžeš ukončit oznámením změny vlastníka pojišťovně, ústní KS je problém (ale i tak platí)

Asi tak nějak.Mladík to auto zmařil a chce to hodit na prodejce! Osobně jsem se s tímto již tako setkal-jednoznačně jsem je odmítl a nakonec rádi poslali značky abych auto trvale vyřadil (tehdy na zánik využití...)

hodnocení

0x
Nic mu nevracejte vy ste prodala pojízdné auto a přece mu ho po prodeji nebude servisovat?
Čert vi co s autem vyváděl