Nejste přihlášen/a.
Vodní pumpa (za studena protočená vrtule, za tepla se točí; těsnění pod hlavou..) Ověř příznaky... Toto řešíš po půl roce? Aneb nejlepší cesta ke zničení motoru... A otvírat uvařený chladič je dobré na stříknutí páry do ksichtu...
Pokud se netočí vrtule vodní pumpy, tak necirkuluje voda v motoru = kolem válce v bloku motoru začne vařit. Termostat je zavřený, voda necirkuluje = chladič studený... Na pumpu ukazuje vlažné topení - nejde voda do výměníku (a tam má jít i při zavřeném termostatu). "Uvařený chladič" myšlena obecně voda v přehřátém motoru (otevření víčka = pokles tlaku = z kapalného je pára a foukne to z nádobky..) To odfouknutí nebude vzduch ale pára, kromě motoru je voda studená, takže jen odfoukne ven... Po ohřátí se můžou vymezit vůle hřídel/ vrtule a može to fungovat znovu do ochlazení.. Tohle mi připadne jako nejpravděpodobnější...
Té vrtuli může stačit málo aby se začala protáčet.. Otevření víčka = změna tlaku, voda se pohne a posune vrtuli o pár desetin na hřídeli a začne se volně protáčet, obzvlášť pokud se už jedno protáčela... Blbé je, že to je na rozvodech.. Idální je když to vyjde na termín rozvodů.. Komplet rozvodová sada od Gates je kolem 2k, INA o něco levnější.. Pokud to je GT KP15528XS nebo IN 530023830
V tom případě asi termostat, ale je třeba do dát někomu, kdo umí i něco víc jak vylít a nalít kapalinu což jaksi ještě nikdy nikomu žádnou závadu neodstranilo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.