Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda fabia - kolísání elektriky

Od: mongrel* odpovědí: 13 změna:

Dobrý den,

můj problém spočívá v tom, že mi kolísá komplet osvětlení auta(čelní a zadní světla, vnitřní světla, palubovka...). Nebliká to, pouze se to v rychlem intervalu stlumuje a zase plně rozsvěcuje odhadem o 30%. Diagnostiky v pořádku, baterkou to taky není(odzkoušeno jinou, silnější), auto je a vždy bylo řádně kontrolováno autorizovaným servisem. Nicméně nikdy a nikde mi nebyli schopni říct, proč to dělá.

Nevím, jestli to má souvislost, ale rožíná se mi nepravidelně i oranžová kontrolka serva (volant s vykřičníkem) v průběhu jízdy a nemá to vliv na řízení(po zastevení servo v pořádku funguje) a po vypnutí motoru a znovunastartování zase kontrolka nesvítí. Na servisu se opět na nic nepřišlo.

Předem děkuji za jakoukoli reakci či nasměrování k možné závadě

PS: ještě uvedu, že jde o Fabii 1,4 v benzínu.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gigi*
hodnocení

3x

Dobrý den , vypadá to že je vadný snímač natočení kol u servo řízení, tak zvaný TRF snímač.

mongrel*
hodnocení

Moc děkuji za rychlou odpověď, ještě se zeptám, jestli to může mít souvislost s oním kolísáním elektriky?

jirka*

Dobrý den.mám ten samý problém s kolísáním napětí a s tím,že když se mi rosvítí porucha serva kolísání ustane.Přišel už někdo na to čím to je? Může to dělat ta servo pumpa? Podotýkám,že alternátor jsem zgenerálkoval včetně nového regulátoru a na zkušební stolici funguje jak má.Děkuji předem za odpovědi.

 

ar*
hodnocení

0x

S tou kontrolkou serva souhlasím s GiGim asi to bude TRF snímač,ale to kolísání napětí stím asi souviset nebude. Dělá to porád a nebo jenom za studena? Změřili jste jestli alternátor dává proud stále?

 

cyril*
hodnocení

0x

Velice těžko lze radit a diagnostikovat na dálku, zvláště při nedostatku údajů. Pokud se však jedná o kolísání soustavné za chodu motoru (jedno zda teplého či studeného) mohlo by se jednat s velkou pravděpodobností o závadu na regulátoru dobíjení,který je součástí alternátoru. Na tuto závadu by měl přijít každý trochu šikovnější autoelektrikář. Jinak musím opět podotknout, že diagnostické přístroje jsou výbornou pomůckou, ale jen pro toho, kdo s nimi umí pracovat a hlavně jejich výsledky správně analyzovat!

 

celp*
hodnocení

0x

Zajeďte k nějakému nadšenci ať se Vám na to podívá.Autorizovaný servis není ještě zárukou kvality.

 

mongrel*
hodnocení

Mockrát děkuji za všechny vaše odpovědi. Ještě jsem to včera a dnes při jízdě z práce a do práce pozoroval a když jsem se zaposlouchal, tak při zakolísání to vždy divně pískalo. Dále jsem zpozoroval, že jakmile se rozsvítil oranžový volant, tak kolísání na zbytek cesty přestalo. Na kolísání nemá vliv studený nebo teplý motor. Dnes kontaktuji autorizovaný servis, aby mi zkontrolovali ten TRF snímač a věřím, že se to tím vyřeší. Ještě jednou děkuji.

doplněno 06.01.10 07:14:

Jen doplním, že ten alternátor byl měřený zvlášť a funguje správně.

 

honzaarbiter
hodnocení

0x

Zkuste projít všechny kostřící uzly, dotáhněte kontakty, prostříkněte kontaktolem. Mrzne a kov se smršťuje, fyzika 7.třída. Škodovky na tuhle kravinu trpí a spoustě lidem to zkomplikovalo život i klidný spánek. Za zkoušku to stojí. Myslím, že elektronická výbava vozu je ok.*uf*

1jara*

Dobrý den, nemá cenu to dále rozvádět ,pravdě podobně to bude souviset se servo řízením, když se rozsvěcí kontrolka volantu. Vše už bylo zodpovězeno.

 

honzaarbiter
hodnocení

0x

Zkuste projít všechny kostřící uzly, dotáhněte kontakty, prostříkněte kontaktolem. Mrzne a kov se smršťuje, fyzika 7.třída. Škodovky na tuhle kravinu trpí a spoustě lidem to zkomplikovalo život i klidný spánek. Za zkoušku to stojí. Myslím, že elektronická výbava vozu je ok.*uf* Možná bych ještě prověřil altík, uhlíky, elektronické dobíjení, kabely zapalování, u škodovky je možné všechno. Rozhodně nehledejte logiku.

 

vejdy
hodnocení

0x

dobrý den,

mám přesně ten samý problém u škody fábia 1,4 MPI a teď jsem byl u autorizovaného servisu - cena 8000 ,- kč a výměna snímače servořízení plus nová baterka.

dělal sem to minulej tejden díl 2000kč a práce sám

vectra-club.cz/...

 

adekopec
hodnocení

0x

Kolísání napětí je způsobeno poruchou servočerpadla. Proto taky se rozsvítí kontrolka řízení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]