Nejste přihlášen/a.
Zdravím rádce. Mám fakt nepříjemný problém, snad někdo poradí, protože mě vážně nic nenapadá. Mám Opel Astra H 1.7 cdti (rv.2004). Zrovna včera auto bylo na stk, všechno dobrý, technik mě jen upozornil na spojkové ložisko, že odchází, ať si ho dám brzo vyměnit. Dneska sednu do auta, otočím klíčkem do polohy před startem jako vždycky, budíky najedou, ručičky ukazujou, pustí se rádio, zmáčknu spojku, otočím klíčkem a místo startu všechno zhaslo...úplně do mrtva, teď už budíky nenajíždějí, display poblikává úplně slabounkým světlem. Baterka je ok. Napadá vás co se mohlo stát? Rady typu ,,diagnostika,servis, kup si jiný,, si nechte od cesty.-)
Ahoj podle čeho si myslíš, že je baterie OK.Takto se to projevuje když je baterie KO. Zkus očistit kontakty mezi baterií a kabely, at ti někdo měří napětí na baterii když otočíš klíčkem. A počkej co ti poradí ostatní, možná snad ještě někde spálená pojistka.
Neměl jsem čas měřit napětí, to je sice fakt, ale počítám, že pokud auto jezdí denně a včera to jako vždy startlo lehce na první šup, nebude druhý den vybitá baterka takovým stylem, že starter ani chcíple neotočí. Bylo to jako kdyby zapalování bylo vypínač všeho. Budíky předtím normálně najely, rozjel se ventilátor atd.
Tak si pujč baterii od kamoše a zkus co to udělá, nebo přes startovací kabely a uvidíš hned jak se kontrolky rozsvítí. Také se může v baterii "přepálit propojení" a i když ti to bez problému nastartovalo ráno po zhasnutí už nenatočíš ani kontrolky nebliknou. Pokud máš nabíječku tak baterii na ni nech do rána a uvidíš.Čus.
"...počítám, že pokud auto jezdí denně a včera to jako vždy startlo lehce na první šup, nebude druhý den vybitá baterka takovým stylem, že starter ani chcíple neotočí."
Jasně, včera jsem infarkt neměl, takže ho přece dneska taky mít nemůžu . Pokud se v baterce vysype deska, či přeruší spojka mezi články, chová se to přesně takhle. Jak je ta baterie stará?
V lepším případě máte zoxidovanou svorku kabelu na baterii, nebo ukostření mínusového kabelu.
Třeba to nebude patřit mezi rady, které si máme nechat od cesty
Takhle se obvykle projevuje špatný kontakt na silovém + vodiči nebo kostra baterie (svorky baterie, připojení na startéru a připojení kostry na motor a na kastli). Při pokusu o nastartování se nedostatečný kontakt "dovypálí" a pak se ztratí úplně a proto kontrolky jen lehce problikávají a při otočení koíčkem vše zhasne.
Zmerajte napätie na baterke,malo by sa pohybovať pri dobrej baterke 12,7 V a pri štartovaní nemá narazom odberu klesnuť pod 10 V. Ak má má menej dobiť a ak aj potom nebude chcieť štartovať a a napätie bude okolo 12,2 V tak baterka to má za sebou.Druhá možnosť je,že máte zlú kostru,buď na baterke alebo karoserii.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.