Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ojetý kombík okolo 100 000,-

Od: peroutka odpovědí: 7 změna:
Zdravím. Hledám ojetý kombík na benzín, s klimatizací a cenou okolo 100 000,- . Zaujalo mě tohle auto: autoesa.cz/... . Jaký je váš názor na vůz, na co bych si měl při výběru dát pozor a jaký by jste mi popřípadě doporučili?PS: co si myslíte o Auto ESA?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

ESA ani AAA bych se apriori nevyhýbal, prodávají i dobrá auta. Spíše bych se podíval na obecné recenze, jak už ostatně napsal @kepler a pak hlavně na historii vozidla. Pokud se již vystřídalo více než 1 majitel a popř. je interval prodejů docela krátký, měl bych podezření a problematické vozidlo. Dále je třeba se soustředit na servisní knížku a hlavně na její věrohodnost. A nakonec bych si na prohlídku vozu vzal šikovného automechanika, který je schopen vozidlo zodpovědně prohlédnout a vyjádřit se k tomu.

Více neumím na dálku říci.

 

hodnocení

1x
avatar promon

Co se týče Fordu Focus kombi - měl jsem jej jako služebák a nemohu proti němu říct nic špatného. I se svými 2 metry jsem se do něj složil vcelku v pohodě a auto jezdilo spolehlivě.

S autobazarem ESA nemám zkušenost, zato s AAA ano - jen a pouze negativní. Ostatně - to se tu již propíralo x-krát v jiných vláknech.

Co se týče recenzí - myslím, že nejcennější jsou recenze uživatelů / majitelů. Redakční testy jsou mnohdy ovlivněny sponzorováním té, či oné značky. Často k vidění...*smich*

Ale zde jsou recenze skutečných uživatelů:

cars.cz/...

 

mathew
hodnocení

0x

když se vyhneš Esa a AAA tak klidně může být. Já osobně bych se spíš díval po Meganovi, ale to je pouze osobní preference jinak je spolehlivost +/- stejná

 

kepler*
hodnocení

0x

Kupovat ojeté auto je vždycky tak trochu sázka do loterie, takže těžko radit. Ale snad ti pomůže odkaz, kde si můžeš zjistit technická data a hlavně RECENZE z oficiálních redakčních testů:

vybermiauto.cz/...

 

hodnocení

0x

S Focusem a konkrétně s motorem 1.6 pravděpodobně chybu neuděláte. Vždycky je to ale o konkrétním kusu. Osobně bych se zrovna tomuto vyhnul, jak jsem uviděl ta černá skla.

Hledal bych spíš Oktávku. Nejsem žádný koncernista, ale z forďáckých interiérů mám vyrážku - když vidím ty prehistorické ovladače a tvary... Interiér v Oktávce je prostě na úplně jiné úrovni a navíc má i pohodlnější sedačky s lepším bočním vedením.

Auto ESA - loterie, jako každý bazar.

break

a kde jsou u FoFo prehistorický ovladače?Tvarově si myslím, že to zastaralý není, rozhodně ne oproti Octě...a jakej má O2 slušnej benzín?Ta 1.6 MPI není žádnej zázrak...

nicméně souhlas, že to je kus od kusu.To platí na každý auto...Ale ty černý okna tam nejspíš budou fabrický

 

break
hodnocení

0x

tenhle Duratec je bezproblémovej motor.Jen bych si pohlídal kdy byly měněný rozvody, ale nejlíp je vyměnit a dát to někomu, kdo Fordy zná.Hovado s fixama ten motor akorát zmrví...

Stejně tak svíčky.Taková výhoda i nevýhoda u tohodle motoru je plochej řemen, ten je elastickej.Nemá to žádnej šponovák, jsou na to jednoduchý přípravky na nasazení.Tady ten má dva.Ale třeba od Dayca k tomu člověk dostane i ty přípravky.Kdo to nezná, tak bude nadávat, ale výhoda je, že se nikdy nepokazí šponovák, protože tam prostě není :)

Pokud jde o korozi, tak náchylný jsou klasika spodky předních blatníků s přední částí prahů, jinak prahy, nosníky a podlaha u tohodle moc netrpí, ale i tak zkontrolovat.Jinak ty dvojky a kor po faceliftu jsou na tom s antikorozní ochranou docela v poho...

Jinak jsou to vcelku držáci.U zadní nápravy se taky šteluje sbíhavost, ale pokud se s tím nehejbe, tak zareznou excentry a nikdo to nepovolí.Podíval bych se ještě jestli nebyl bouranej třeba na předek.Před pravým předním kolem je el. servo a před levým zase jednotka.Na servo se dá kouknout tak, že se vyndá světlo.Stačí vzít korunu, povolit šroub nahoře, zamáčknout caplík za světlem a vyndat ho ven.Otázka cca 10 sekund a pak je krásně vidět na servo.Hlavně na ty tři konektory a káble, pokud to tam bylo nějak smolený, jsou třeba poškozený konektory, tak se může stát, že časem to servo umře.

Jinak tohle by mělo mít easy fuel.Byť u těch benzínovejch dvojek si nejsu jistej, ale nafty to mejvaj.Pokud by bylo potřeba někdy tam nalejt benzín z kanystru, tak je potřeba spešl trychtýřek, jinak se tam člověk nedostane...dobrý je, že se z nádrže nedá přes hrdlo vykrást palivo...

Tenhle kousek má ještě winterpaket tudíž vyhřejvaný čelní okno, ostřikovače a sedačky...

A k auto ESA nebo AAA se vyjadřovat nebudu, su vůči týhle dvojce zaujatej...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]