Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia 1,2 na prodej

Od: zajda888® odpovědí: 13 změna:
Hezký den,
koukám nabídky vozů Fabia na různých bazarech, vesměs se prodávají vozy Fabia 1,2
Proč?
Mají ta auta slabý výkon? Nebo mají jiný problém? Slabší akcelerace?
Kdo se vyzná?
Moc díky

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar martincakl

Fabia 1,2 je moc obecný pojem.

1,2 HTP má 47kW...ale TSI 63kW..81kW...


doplněno 12.10.18 13:27:

40kW prostě "jet" nemůže...ani ve vozu jako je Fabia.

Co byste od podobného výkonu očekával?

hodnocení

Benzín, 40 kW.
Například.
hodnocení

Takže lidi se toho zbavují pro slabý výkon, nic jiného v tom teda není...
Díky.
matesj
Pěkný auto s motorem z Wartburga.
Levná nákupní taška...aspoň 15 let stará.
jurajjuraj*

u 1,2 40kw se ztracely tlaky , repas hlavy, tenhle problem byl snad u kazde 1,2 40kw, hlavy se delaly treba pri 150tkm ale klidne i pri 30tkm, u nas byl rekordman byl 1,2 40kw ktery mel najeto poctivych 28tkm a hlava sla na repas

smutne je ze koncern se z toho nepoucil a treba u dvojkovych fabek 1,2 51 kw se ty hlavy dela taky, anebo treba u jinych 1,2 jsou bezne preskakujici rozvody

 

vernon
hodnocení

2x
1. Byla to nejčastější motorizace.
2. Byla to nejslabší motorizace.
3. Byla to nejméně spolehlivá motorizace.
4. Existuje spousta budulínků co to koupí, aby to ještě rádi začas prodali jiným budulínkům...

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Zvláště první ročníky 1,2 HTP měly velmi často potíže právě s motorem a klikovkou. Problém je konstrukční a často se klikovka ohla, motor zadřel atd. Když jsem se na téma tohoto motoru bavil se servisákem, křižoval se a skoro všechny lidi s tímto autem odmítá. Už např. řešil reklamaci zadřeného motoru po výměně oleje. Takže od tohoto motoru ruce pryč!

break

to si sere sám do bot.Lidi potřebujou jezdit...a dokud budou jezdit HTP, tak budeme mít prácu

Práce je dost, kvalitních servisů zase tolik není. Když je riziko, že tento vůz bude blokovat dílnu 3 dny, protože klikovka zrovna není skladem u 4 dodavatelů,... může si "vzít dovolenou".

A kecy některých majitelů, že servis zcela určitě a záměrně udělal něco motoru při běžné výměně oleje, aby měl pak další prachy za servis generálky motoru... to je negativní reklama, kterou člověk v oboru nechce.

Radši si tedy vybere...

Většina majitelou HTP jsou důchodci nebo totální neznalci aut, co vidí jen naleštěnou plechovku v akci.

 

rqte
hodnocení

2x

Postupně: 1) Proč?: Jsou to staré vrány, které se jako jakékoli jiné staré, opotřebované auto sype a vyžaduje nákladné opravy, proto je potřeba to prodat ještě když to má nějakou hodnotu. 2) Slabý výkon?: Ano, přirozeně, je to atmosferická nepříliš vytěžovaná dvanáctistovka se spoustou ekoblbostí a rotující hmotou navíc. 3) Jiný problém?: Ano, je toho spousta, lze to dohledat na internetu, v heslech: olej vydrží 7tkm, astronomická spotřeba, skočené rozvody, mizící tlaky válců, ohybání ojnic a klikovek, přidírání, zakarbonované vymezování ventilvůlí, odcházející zapalovací moduly, nutná repase hlavy, mrtvý katalyzátor...4) Slabší akcelerace?: Ano, samozřejmě, viz bod "slabý výkon" 5) Kdo se vyzná?: jezdí a kazí se jich mrtě, takže každý Pepa.

 

tycoon*
hodnocení

2x

Byla to nejprodávanější motorizace. Ale je slabá a dnes to skoro nikdo nechce, tak to stojí v bazarech. 40 kW verze jsou rizikové.

vernon
Všechny verze HTP, od začátku výroby do konce výroby, jsou rizikové...

 

hodnocení

Díky moc všem za odpovědi, některé bohužel nejdou obodovat jelikož to jsou komentáře.
Hezký večer

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]