Nejste přihlášen/a.
Fabia 1,2 je moc obecný pojem.
1,2 HTP má 47kW...ale TSI 63kW..81kW...
40kW prostě "jet" nemůže...ani ve vozu jako je Fabia.
Co byste od podobného výkonu očekával?
u 1,2 40kw se ztracely tlaky , repas hlavy, tenhle problem byl snad u kazde 1,2 40kw, hlavy se delaly treba pri 150tkm ale klidne i pri 30tkm, u nas byl rekordman byl 1,2 40kw ktery mel najeto poctivych 28tkm a hlava sla na repas
smutne je ze koncern se z toho nepoucil a treba u dvojkovych fabek 1,2 51 kw se ty hlavy dela taky, anebo treba u jinych 1,2 jsou bezne preskakujici rozvody
Zvláště první ročníky 1,2 HTP měly velmi často potíže právě s motorem a klikovkou. Problém je konstrukční a často se klikovka ohla, motor zadřel atd. Když jsem se na téma tohoto motoru bavil se servisákem, křižoval se a skoro všechny lidi s tímto autem odmítá. Už např. řešil reklamaci zadřeného motoru po výměně oleje. Takže od tohoto motoru ruce pryč!
Práce je dost, kvalitních servisů zase tolik není. Když je riziko, že tento vůz bude blokovat dílnu 3 dny, protože klikovka zrovna není skladem u 4 dodavatelů,... může si "vzít dovolenou".
A kecy některých majitelů, že servis zcela určitě a záměrně udělal něco motoru při běžné výměně oleje, aby měl pak další prachy za servis generálky motoru... to je negativní reklama, kterou člověk v oboru nechce.
Radši si tedy vybere...
Většina majitelou HTP jsou důchodci nebo totální neznalci aut, co vidí jen naleštěnou plechovku v akci.
Postupně: 1) Proč?: Jsou to staré vrány, které se jako jakékoli jiné staré, opotřebované auto sype a vyžaduje nákladné opravy, proto je potřeba to prodat ještě když to má nějakou hodnotu. 2) Slabý výkon?: Ano, přirozeně, je to atmosferická nepříliš vytěžovaná dvanáctistovka se spoustou ekoblbostí a rotující hmotou navíc. 3) Jiný problém?: Ano, je toho spousta, lze to dohledat na internetu, v heslech: olej vydrží 7tkm, astronomická spotřeba, skočené rozvody, mizící tlaky válců, ohybání ojnic a klikovek, přidírání, zakarbonované vymezování ventilvůlí, odcházející zapalovací moduly, nutná repase hlavy, mrtvý katalyzátor...4) Slabší akcelerace?: Ano, samozřejmě, viz bod "slabý výkon" 5) Kdo se vyzná?: jezdí a kazí se jich mrtě, takže každý Pepa.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.