Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klepání od př. nápravy

Od: kvas38 odpovědí: 20 změna:
Felicie1999.Pokud není motor v tahu ozývá se jakoby z pravé strany pravidelné ťukání/žádný veliký hluk/.Není to ale vždycky.Pravá poloosa při podélném zahýbání má malou vůli /asi do 1mm /.Mám podezření na homokinetický kloub nebo táhlo řazení.Co odborník? Dekuji.

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Na 99% homokinetický kloub.

Já tedy nevím zda-li jsem měl záhadná auta,ale klouby se vždy ozývali při zatáčení nikdy při přímém směru!

007cz

na 99% to kloub není ta vule je běžná

 

hodnocení

0x
avatar adetouk

Homokinetický kloub na pravé straně by se projevoval "lupáním" při zatáčení doleva při pomalé jízdě a větším rejdu.

kvas38
hodnocení

Jaký je váš typ co by to mohlo způsobovat.Díky.

 

jirkamatapat*
hodnocení

0x

Podívej se na tyčky stabilizátoru.

007cz

jen jestli je ta felda má

break

co si pamatuju, tak je tam jen stabík v gumě zašroubovanej do ramene nebo snad jen nasunutej.

007cz

no uz je to dlouho co jse viděl feldu zespodu ale myslím že stabil. měly je některe ale už nevím které,,, ale možná kecám...ted jsem kouk do katalogu tak KECÁM odvolávám co jse odvolal

007cz

tak jsem našel tohle,,,,Né každá Felicie má přední stabilizátor, jen verze 1.6, 1.9 všechny motorizace s ABS,,,,ted jsem z toho jelen, někde si mlhavě vzpomínám že všschny feldy neměly stabil.

break

já naposled dělal na 1.9 D a je to už dlouho...nemělo to jen takový jednoduchý tyčky s gumou, do který se zasunul stabík?Klasický tyčky s čepama to nemá...

no mlátili to v MB tak, jak jim to přišlo pod ruku:D

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Nwn jak to mají škody,resp. Felicie. ale u svého bych šel v první řadě po tyčkých (vzpěrách) stabilizátoru,poté všechan tři uložení-silenboky - ramene a pokud ani toto ne pak ještě výměna silenbloků v uložení motoru. A skoro totéž na zadní nápravě (kromě tyček a slilentů motoru ale to jse snad jsné) ,prostě všechny pryžové věci na zadku.Ještě bych se zaměřil na uložení tepelných štítů výfuku a celý výfuk.

Ale každé auto je prostě jiné a má jiné specifické problémy!

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Já bych kouk na homokineták u převodovky sou tam 3 jakoby jehličková ložiska
Nedávno sem dělal feldu v tahu ticho povolil se plyn cvakalo to
Ze 3 ložisek sem 2 nenašel
break

to myslíš tripoid, ne?Homokyneťák nemá jehličkový ložiska...nevím, kecal bych.Ale vím, že jednou jsem na nějaký felde taky řešil pobouchávání zprava a po poloose jezdilo utržený závaží...se vyhodilo a pohoda...

Ano tripoid nemoh sem si vzpomenout
break

jsou tři, takže Tripoid:D...někdo říká i triangl...ale třeba VW mejvaj i vnitřní homokineťák...

 

kvas38
hodnocení

Na mé Feldě/LX/není stabil.a gumu v závaží na poloose jsem dával novou.Pokud by to byl ten tripoid je možné bez demontáže poloosy stáhnout manžetu a kryt? Pokud ano bude možné tam něco zjistit a co?
break

dá se...ale pokud enní poškozená manžeta, tak bych to neřešil...každá poloosa musí mít vůle, protože náprava pruží, kola rejdujou.Jinak by to nefungovalo...zkontroloval bych třeba ještě držáky motoru, reakční vzpěra,ale i třeba blbost jestli jevše dotažený včetně kol...stejně tak zkontrolovat tlumiče, pružiny

jako těžko říct, co je pro někoho ťukání...

Sundej spony stahni manžetu a koukni jak to tam vypadá
K tomu závaží už sem ho z pár felicií včetně rodiné 1.6ky vyhodil a nic se neděje
break

dabel:co myslíš, že tam pozná?Pokud na něj nevyskáčou ložiska...:)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]