Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Klepe něco u kola

Od: mathers322* odpovědí: 11 změna:

Zdar, nelíbí se mi zvuk který jde od předního levého kola, když jedu pomalu do zatáčky nebo když najedu na hrbol, něco střašně nahlas a silně klepne...co to může být?

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

cocinkamichalka*
hodnocení

1x

Nejsem odborník, ale taky hlasuju pro čep. Taky mi to na autě dělalo, tak jsem si zesílila rádio :-D Pak ale auto neprošlo technickou a byl to právě ten čep...

erikch*

může a nemusí-podvozek je zkonstruován z poměrně velkého množství komponent ,a to aby byly dostatečně pevné,zároven pohyblivé a něco vydržely...,ve chvíli kdy je narušen jeden nějaký člen,tak na ostatní působí mnohem větší síly(nesou zátěž právě toho kikslého členu) a jdou taky velmi rychle do pryč ...No a "experimentovat" s postupnou výměnou čehokoli je trošku moc přitažený za vlasy(pokud nevím co přesně mi tam bouchá,klepe),ani ne tak cenově,ale práce...,takže nakonec stejně auto půjde na zvedák-třeba stabilizátor-jeho uchycení,prostě na ulici u chodníku prostě jen tak nevyměníte...,no a toho se může tazatel vystříhat,když rovnou nechá auto na zvedáku zkontrolovat a event.rovnou vyměnit to "nemocné"...

ladaadal*
hodnocení

0x

Může to být svislák, kulovej nebo homokyneťák. Zvednout na hever nebo najet na rampu a zjistit, co konkrétně to je.

mathers322*
hodnocení

homokyneťák to není, ten je měsíc starý.

Takže nějaký čep?

doplněno 21.11.12 21:06:

a jak poznám že je na odpis?

gumidek*
hodnocení

0x

Nebo vymlácené horní uložení tlumiče. Vyheveru stranu auta, kde je to kolo, chytni za pružinu tlumiče a lomcuj k sobě od sebe. Cítíš vůli, tak je to ono. Taky je vidět, že ta horní miska vylezla nahoru (když je auto normálně na kolech na zemi). Je to vidět, když sundáš rozpěru a sejmeš tu plastovou pokličku horního uložení (krytku).

doplněno 21.11.12 21:09:

čep? Až je na něm vůle.

doplněno 21.11.12 21:11:

Vnitřní pošta na poraďte ti nefunguje?*sok*