Nejste přihlášen/a.
Jaká je životnost ložisek na předních kolech u Fabie 1? ( Motor 1.4 Mpi ).
Po ujetí cca 51 000 Km mi mechanik sdělil, že se mu to nezdá? ( prý je to konstrukční vada a po tomto nájezdu to začíná odcházet ). - Samozřejmě spodní kroužek ložiska je součástí náboje.
Je tato kilometová vzdálenost v toleranci - střed. Nebo by to mělo vydržet více.
Jaké s tím máte zkušenosti?
No...51tis km, to je nové auto..
Na Fabii1 kombi s 1,4TDI jsem služebně měl najeto cca 140000km...pak se ložiska měnila na obou kolech (jedno se yačalo projevovat v yatáčkách pískáním a druhé yanedlouho následovalo).
to tady jako mate vsichni vestecke koule nebo co? jak muze nekdo rict kolik km vydrzi lozisko, ono je rozdil kdyz nekdo jezdi normalni cestou a vymiji kazdou diru nebo kdyz nekdo vjede do kazde diry kterou na silnici vidi, jsou auta kde loziska vydrzi i 400 000km a jsou auta kde se meni po 30 000km
napsat ze kdyz jsou po 50tkm loziska spatne tak je to vinou bud spatneho loziska nebo montaze tak to clovek musi byt fakt "odbornik", nedivim se ze hodne lidi nadava na servisy kdyz tam pracuje takove elita naroda
hele, ty chytrej, zrovna na Fabii se na nalisování ložisek musí použít speciálního přípravku, protože ložisko je spolu s nábojem.Běžně se stává, že po výměně ty ložiska odejdou za pár tisíc km.A u Fabii do 100 000km jsem měnil ložiska běžně a i ty v motoru...
ale to ti nikdo nebere ze se loziska meni klidne i pri 30 000, je to o tom jak a po cem kdo jezdi, a pak taky o kvalite dilu a prace ( pokud uz jsou teda menene )
ze je specialni pripravek vim, akorat pokud nekdo nema 2500,- na pripravek na loziska tak to asi neni servis ale jen nekdo kdo si na servis hraje , narvat to tam lisem nebo kladivem umi kazdy sasek
ne všichni dělaj všechno.Já třeba tenhle rok na Fabii ložisko neměnil, ale minulej rok jsem snad nedělal nic jinýho než ložiska a stahovačky na Fabiích...
Ale ten přípravek nestojí 2500,- rozhodně ne nějakej slušnej, když s ním chceš pracovat.A Fabie jsou kvalitou celkově bída, ale aspoň je co dělat..
tak ono o slusnosti toho pripravku je to uz dneska celkem jedno, vetsinou to je tak ze to vsichni koupi v cine a daji si na to svoje napisy, naradi ktere kdysi bylo kvalitni dneska jede na cinu a napisy, to si radeji rovnou koupim tu cinu bez napisu a za polovinu ceny
mel sem cinu x let a dodrbal mi typek co sem mu ji bohuzel pujcil, ted tri tydny zpatky mi prisla nova cina ( 2400,- ) , uz ma pet lozisek za sebou a bez problemu
to mas tak jak sloupove zvedaky, vsechno jsou to ciny, kelly si tam nalepi STARLINE, elit si tam prskne XT nebo neco podobneho a pritom je to uplne to stejne
jo jednickova fabia je vdecne auto, typek co mi repasuje hlavy na 1,2 rika ze se kazdy vecer modli za toho experta co vymyslel tu hlavu, ze diky nemu ma prace az az
nikdo nikoho nenutí kupovat levný zboží.Záleží na každým, co chce si koupit.Ale pokud s nějakou levnou srágorou uděláš s bídou 5 aut a s jiným děláš 5 let, tak se nevyplatí šetřit...A pokud jde o zvedáky a tadyto vybavení, tak trh je tak ohromnej, že jde vybírat.Člověk nemusí hned brát z kelly za odběry nebo v akci nějakej zvedák...
Tak HTP a Fabie celkově živijou servisy.Já třeba u HTP běžně včetně diagnostiky kontroluju i tlaky ve válcích, když je něco v háji.Ale na tomhle dělat hlavy a rozvody mě těžce nebaví.Nedejbože, když děláš motor, co už byl třeba dvakrát dělanej.Často už to má ojebaný závity v bloku na vaně anebo se stane, že se vytrhne závit, když utahuješ hlavu...Však tu hlavu drží tak 35mm závit, když moc.Byl jsem na prášky, když se mi tahle jeden vytrhnul, ale uklidnil mě chlap, co se specializuje na tyhle motory a všechny HTP z okolí lidi vozijou k němu.Prý co týden mu někdo volá kvůli utrženýmu závitu v bloku...ale zas je práce:D
Jj, HTP je opravdu perla konstruktérská... V tom autě to nemá co dělat, a vůbec celkově jako motor to je paskvil. Legrace je, že Škodovkáři to i tak obhajujou a např. Fiat je sr. největší :D Např. 1,2 HTP x 1,2 FIRE = souboj dost nerovný
Problém je, že často člověk v servisu zaplatí za značkové ložisko a namontujou mu tam nejlevnější čínu... A ještě to tam namlátí kladivem :D
asd1 tak to uz je na kazdem servisu jestli se vyplati nauctovat kvalitu, prdnout tam cinu a namlatit ji kladivem, pak celekm brzdo resit reklamaci, nasraneho zakaznika, prace zdarma, zdrzovani anebo nauctovat kvalitu, dat tam kvalitu, udelat tak jak se ma a vis ze zakaznik zas prijede az bude neco treba
ale je fakt ze nedavno jsme taky resili zadni loziska, po necelych 7tkm mu delaly kraval , na fakture mel SKF a vytahli jsme VIKA
nevím proč, ale mám pocit, že kolem toho Fier od Fiata je v poslední době nějakej moc velkej humbuk.Já ho třeba nepovažuju za něco extra, taky to má svoje.Třeba víko ventilů nebo jednotka umístěná na motoru.Výhoda je, že je nepotkávací, taky to každej mění na fixu, jinak jsou potřeba přípravky, který nikdo z toho důvodu neřeší:D
Nicméně HTP je srágora, na druhou stranu živí to servisy a lidi se toho nechcou zbavit.Nejlepší jsou na LPG :D
Pokud jde o ty ložiska, tak i renomovanej výrobce dovede udělat zmetka a kolikrát od přebalovanýho Starline koupíš ložisko, který vydrží.Je to občas loterie...Nicméně nikdy jsem neviděl nikoho bušit ložisko kladivem.Nevím no, ale dneska lis aspoň na 15 tun jde občas v akci koupit za pár tisíc...Taky občas dáváme sračky do aut, ale to je na přání zákazníka.Jinak třeba ložiska od SKF...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.