Nejste přihlášen/a.
Za normálních okolností není potřeba tyto brzdy odvzdušňovat, vzduch v systému být nesmí, je stlačitelný, narozdíl od kapaliny, způsobuje "pérování" brzdového pedálu a snížený účinek brzd. Běžně se po 2 letech kapalina mění, starou nahrazuje nová, vzduch se tam nedostává. Kapalina se při výměně nasává speciálnim přïstrojem, nebo se vytlačuje šlapánim na pedál s komplicem. Stále je potřeba hlídat hladinu v nádobce a doplňovat. Jeden je u kola, druhý šlape v pořadí povolit šroub, šlápnout, utahnout šroub povolit pedál. Nicméně tim povolenim u motoru se tam vzduch dostal a nyní je to jistě zavzdušněné, svěřil bych to servisu...
Brzdový systém s ABS se musí odvzdušnit přes diagnostiku.
A při pouhé výměně brzdových destiček vlastně ani není co odvzdušňovat.
Není to pravda. V originální servisní příručce se píše, že odvzdušnění je stejné u vozů s i bez ABS. Pořád někdo píše naprosté nesmysly. ABS není tlakové čerpadlo ale pouhý přerušovač tlaku. Případný vzduch se musí vytlačit klasickým sešlápnutím pedálu při povoleném odvzdušňovacím šrouby na třmenu brzdy. Žádné povolování trubek na ABS.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.