Nejste přihlášen/a.
Vlastním vozidlo Škoda Fabia combi 1,9 TDI 74kW, najeto 259 tis. km. Mám následující problém. Když motor není zahřátý na provozní teplotu, je v interiéru a ve volantu při volnoběhu cítit, že více vibruje, pokud se po delší jízdě zahřeje na provozní teplotu, vibrace v interiéru a volantu se sníží, vibruje méně. Je to ale bohužel závislé i na venkovní teplotě, takže třeba v létě při vyšších teplotách nebo při jízdě se zapnutou klimatizací ujedu 20 km a vibrace se sníží, protože už je motor zahřátý na provozní teplotu, ale když je teď chladno a jezdím s vypnutou klimatizací, motor více vibruje třeba i po ujetí 30 km, jako kdyby nebyl ještě zahřátý na provozní teplotu, ručička teploměru v tuto chvíli sice po dojetí ukazuje provozní teplotu, ale skutečná teplota může být nižší. Zajímalo by mě, čím může být způsobeno, že vibrace motoru jsou závislé na teplotě motoru (chladící kapaliny)? Děkuji za rady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.