Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Vlastním auto Hyundai Atos Prime. 80 000 km najeto.Poslední dobou ale občas nejde nastartovat,až po několikátém startování. Někdy teplý motor někdy po několika dnech stání.Vzduchový a palivový filtr vyměněn i svíčky.V servise nenašli závadu.Změnil jsem i benzinku.Teť beru benzín v benzínce co vlastní obchodní dům Globus.Bral jsem tam a si pětkrát plnou nádrž.Bylo mi doporučeno dát do nádrže Velfobin, prý odstraní vodu co by snad tam mohla být. Mohu ho tam dát, nebo co dál poradíte?
Jen malý postřeh k palivu pokud berete standartní N95 pak je blbost a zbytečnost talk dávat Velfobin,stejný účinek má totiž etanol,který musí obsahovat standartní Natural 95 (5%Etanolu v 95% benzínu!)Velbin váže vodu a je to mj líh stejně jako toto dělá etanol což je ovšem jinak řečeno opět jen líh!osobně bych bral palivo kde je velká výtoč,kde se hodně odebárá a stojíte téměř vždy než se dostanete na řadu!jen ještě maličkost - příště, až nechytne ,tak jej zkuste roztlačit-roztáhnout-chytne-li pak ihned je to snímačem otáček klikového-vačkového hřídele,které dává pokyn ŘJ o poloze hřídele a dle toho pak pouští čerpadlo paliva (pokud není mechanické) el.na svíce...
To jako při roztažení vadný snímač polohu kliky zjistí?
Jinak nejjednodušší je diagnostikou načíst live data při startu.. Nebo postupovat vylučovací metodou od jednoduchých věcí ke složitějším. Začal bych tlakem paliva a čidlem teploty. Velfobin je nesmysl - je to líh a toho je v současném benzínu víc než dost... A klidně to může být i vadná baterka kdy při startu poklesne napětí pod kolaps ŘJ..
Ano při točení starterem pže ten nere proud z AKB pak nefunguje jak má,při roztlačení-roztažení pak starter nic nebere a ono čidlo funguje bezchybně.To je jediné vysvětlení na jaké jsem u svého auta přišel Takto mi to zlobilo ani nová plně nabitá baterie na to neměla vliv,až při jednom startu nechytlo a ochotní lidé zatlačili a chytlo IHNED,Odbornící toto většinou spojovali s horší AKB . ale po výměně šidla dopdnes (už cca3 roky? )opět vše OK!
OO7cz čím si to vyvracím? Tím že občas nestartovalo ani s novou 100%nabitou AKB, stejně jako se starší?Jak nastartuje bez snímače polohy? NENASTARTUJE
rozvíjíš tu nějakou teorii o kolísavém napétí jestli to dobře chápu, kde ti nepomohla ani nová baterie... tímto si to vyvracíš. tak znovu ...ecu si svoje duležíté snímače napájí sama bez ohledu na palubní napětí a to většinou 3-5v. pokud ma vozidlo snímač vačky tak NASTARTUJI i bez snímače kliky,ecu stačí informace že se motor točí. a ta diagnostika roztačením je opravdu kravina
Jak myslíš,ale já vím co to dělala a kdy to přestalo. jestli byla chyba v čidle jak píše Asd nevím ,nemám důvod psát co není pravda tak si klidně mysli co chceš, ale je to fakt-startování zlobilo,nová AKB nepomohla jak radili majitelé Xantií,při roztlačení chytlo nadrc pak následovala výměna a dodnes chytá dobře.Možná to tak funguje jen u PSA a jinde ne.Jo a bez snímače otáček u tohoto motoru si ani neškrtneš,to jsem si taky ověřil!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.