Nejste přihlášen/a.
Nedávno sem vymenil díl odvetrání klikovky kvůli vytěsnování oleje z hadic napojených na ten ventil co je nad víkem motoru. Auto passat b5 tdi 1.9 81kw, AFN.
Vse fungovalo v pohodě asi 10-14 dní, auto tahalo líp od spoda, olej netekl a upravila se spotreba a ted to začlo znovu, téct olej na víko, motor huř taha od spodních ot. a mírně vzrostla spotřeba, co stím? Vypada, že to asi ventilem nebude? Co klikovka? (trubka a hadice vypada ok), nebo něco zaneseného? Je to vyběhaná vrana s najezdem 510tis.km.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.