Nejste přihlášen/a.
Ale má automatiku, a to doběh v převodovce stěrače. Takže chybu může klidně způsobovat záívada (špatný kontakt nebo něco podobného) v převodovce stěrače. Při ostřikování je chod stěrače nucený.
@kvas38: Že jde napětí +/- do převodovky stěrače je naprosto v pořádku. Přžepínač pod volantem jen zajišťuje rozběh stěrače do chvíle, než se chytne doběhový kontakt. Takže možná má pravdu @promon, že v přepínači na příslušném kontaktu není napětí, tedy se stěrač nerozběhne. Pak je otázka, jestli je vadný přepínač nebo je vada někde v kabeláži.
A zrovna u Felicie bych to tipnul na přerušený kablík v gumovém kolínku mezi střechou a zadními dveřmi.
Podle popisu bych to viděl na problém v tom přepínači. Pokud to na druhou pozici stírá, tak bych hlavně změřil, jestli při první pozici je nějaké napětí na konektroru páčky , ale velmi pravděpodobně nebude.
Tak logicky - když ten stěrač je schopen fungovat na druhou polohu, tak nechápu, proč hledáte problém u stěrače. Jo jedině, že se tam lepší hledá, což?
Ale vážně - schéma je zde:
podle něj je jasné, že na svorce 53B přepínače musí být 12V v první i druhé poloze. Pokud tam napětí v první poloze přepínače není, je to s jistotou vadný přepínač (páčka)
Ano ,vedou tam tři drátky1)kostra2)plus-při zapnutém stěrači 3) stálé plus(při zapnutém klíčku)-aby se stěrač vracel do krajní polohy.Vy budete mít chybu buď v té páčce nebo cyklovači.Ten je umístěn u pojistek,tady plán skoda.panda.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.