Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pojistná událost

Od: kulda* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den.Před měsícem do nás v koloně narazilo auto,poškodil se držák na kola na tažném zařízení.Všechny doklady,fotodokumentaci atd.jsem poslal na pojišťovnu viníka.Teď mi odepsali,že chtějí poslat účet za opravu držáku,nebo potvrzení,že to nejde opravit.Kde má sehnat potvrzení,když žádný servis na opravu držáků na jízní kola není.Předem děkuji.S pozdravem Franta.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lobo*
hodnocení

4x
ND a servis zajišťuje výrobce nebo jeho obchodní zastoupení.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc
Požadujte plnění rozpočtem. Jestli dostanete dle vás málo, řešíte následně s pojišťovnou smluvní servis. Řeknou, že nic není, vy to potvrdíte a budete chtít doplatit za nový kus.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Ptal jste se prodejce, kde je autorizovaný servis na prodaný výrobek?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]