Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nekvalitní benzín a nepravidelný chod motoru

Od: hajcmann odpovědí: 5 změna:

Prosím poradte mi někdo. Mám Škodu 120L v moc dobrém stavu i motorově. Nastal ale problém, při studeném startu na sytič, kdy motor naskočí, ale má nepravidelný chod jak na volnoběh, tak i při rozjezdu se sytičem, až do chvíle, kdy se zahřeje, stáhnu sytič a běží v pohodě. Prolezl jsem všechno co by mohlo být tomu příčinou a narazil jsem na jednu svíčku, kterou bych vymontoval snad i rukou bez klíče. Byla zaolejovaná a shora na tom porcelánovým izolátoru okouřená spalinami. Samozřejmě netěsnost a komprese foukala kolem svíčky. Myslel jsem si, že jsem přišel na příčinu, ale po výměně za novou a řádném utáhnutí, beze změn. Nakonec mně napadlo, se zeptat manželky, kde tankovala, protože tankovala jako poslední, jestli by to nemohlo být i benzínem? Bylo mi sděleno, že tankovala tam, co tankujeme oba pravidelně a nikdy jsme problém neměli. Po chvíli si vzpoměla, že přijela na pumpu a zrovna brali benzín z cisterny, tak chvíli čekala a následně natankovala. Tak mám ted v hlavě brouka, jestli by to nemohlo být i tím benzínem? Samozřejmě, až budu muset natankovat, zajedu jinam na čerpačku a pak se uvidí. Co myslíte? Může to dělat benzín?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon
hodnocení

1x
Palivem to nebude.
P.S. Chudák manželka, nechávat ji jezdit v něčem tak strašném jako je stodvacítka, hraničí s týráním...
hajcmann

...na srazu veteránů a milovníků starých škodovek, bys tohle, řekl jen jednou... Manž. je hrdá na to, že může jezdit s takovou Škodovkou.

 

martl
hodnocení

1x
U S120 úplně normální stav. Dokud se motor nezahrál, tak se muselo laborovat se syticem.

 

cicky
hodnocení

0x

Proč by nemohl? Spíš bych se ale zaměřil na onen "moc dobrý, motorový stav"!

 

hodnocení

0x

Ze svých mladých let mám celkem bojhaté zkušenosti s vozy řady S-105/120. To, co popisujete, znamená bohatou směs, protože u těchto vozů je třeba po startu nenechat sytič úplně vytažený, ale přivřít ho až k okamžiku, kdy motor začne běžet pravidelně. Pak teprve se rozjíždět a podle toho, jak stoupá teplota motoru a ten vykazuje snahy po nepravidelnostech, je třeba sytič přivírat až do úplného zavření.

Co se benzínu týká, tak tyhle motory zkously ledacos, vliv mohla mít voda v karburátoru, která se tam mohla dostat při natankování ze skoro prázdného tanku nebo po čerstvém naplnění tanku, kdy je benzín zvířený a promíchaný.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]