Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stání a čekání na kruhovém objezdu

Od: hgh odpovědí: 15 změna:

Jak reagujete na výslovné pitomce,kteří chtějí přejet na vedlejší jízdní pruh na kruhovém objezdu a když se jim to nepodaří,protože v tomto pruhu jedou stále auta,tak klidně hloupě zastaví,čekají a brzdí všechny auta za sebou?Místo toho,aby kruhový objezd objeli ještě jednou,tak sobecky a bezohledně brzdí takhle všechny za sebou.Nepochopitelná lidská blbost


doplněno 01.08.18 12:34:

samozřejmě myslím pruhy,kde se dá kruháč projet celý znovu,ale zabedněnci raději sobecky zastaví celý pruh,než aby ráčili objet pár metrů znovu dokola


doplněno 01.08.18 15:39:

normálně uvažujícího člověka napadne,že když objedu znovu kruháč,tak se v drtivé většině určitě místo najde než abych brzdil hloupým stáním celý pruh za mnou.Ale to chce trochu myslet a ne jednat jako slepice na svém smetišti

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x
avatar milancukrar

Myslíte jako přejíždění z pruhu do pruhu? Proboha, proč bych měl objíždět dokola několikrát kruhák a čekat, zdali se uvolní místo?

Normální je, aby mu jiní umožnili přejetí z pruhu do pruhu. Tomu se říká ohleduplnost, nikoliv agrese a hodnocení druhého "lidská blbost". Vaším názorem by pak bylo, když nemůžu přejet pro hustotu provozu do druhého pruhu, tak abych jel křižovatkou jinam nežli chci? Že to nemyslíte vážně. Vy určitě nebudete objíždět kruhák dokola a poradíte si.


doplněno 01.08.18 13:41:

Vaše doplnění otázky je hrozné, Vy nechcete čekat, a chcete, aby ten před Vámi kroužil dokola? A co Vy, budete taky kroužit, když je pravý pruh plný? Už jste někdy kroužil dokola z tohoto důvodu?


doplněno 01.08.18 17:54:

Vaše druhé doplnění je ještě horší a urážlivější.

Proč musí být každý hlupák, který nejede podle toho, jak Vy si přejete?

 

hodnocení

4x
avatar axus

Vyslovnej pitomec je ten, kdo vidi, ze nekdo chce prejet a nez aby ho pustil, tak se mu tam nacpe. Prece nebude cekat o jedno auto dyl, ne?

Jak bych reagoval? Nijak. Proste zastavim a pockam. Jak jinak by si chtel reagovat? Proc by proboha mel krouzit po kruhaci dokola?

Take ale muzes vzit baseballovou palku a jit mu rozmlatit auto. Volba je na Tobe, jak se hodlas k druhym chovat.

 

majsterjoe*
31.07.18 22:56
hodnocení

1x
Klakson.
klakson
Spise psychologicke vysetreni,dneska na to uz jsou prasky. Znam kruhace,kde se to tim druhym pruhem objet znovu dokola neda,protoze je odbocovaci v jinem smeru,takze by zas nekdo nadaval tam.

 

jannovak
hodnocení

1x
A uplne nejvetsi pitomci jsou ti, kdou byt jedou na posledni vyjezd, jedou porad v pravo a pak nepousti ty z leveho pruhu, kdyz chteji odbocit.
Spravne by se pravi prih mel pouzit vzdy jen k nejblizsi odbocce. Jinak se ma jet v pruhu levem a po prejeti presposledniho sjezdu ke sjezdu, ktery chci pouzit se radit v pravo.

Teorie hezká a pravdivá. Jen při průměrné velikosti kruháku ve zdejších luzích a hájích to znamená, že kruhák projedu rovně za střídavého blikání vlevo a vpravo a při výjezdu z levého pruhu do pravého skončím na brzdách, protože blbec vpravo mě nepustí. Takže v lepším případě zastavíme provoz. Tolik z praxe. Takže já osobně se z 95% do levého nepouštím (pud sebezáchovy), ale těm odvážnějším výjezd z něj samozřejmě umožním.

Pane Nováku, ale Vaše teorie není na všechny kruháky. Určitě je vhodná pro rychlé osobní vozidlo na kruháku u ČKD v Hradci Králové. Nebo u Opatovic. Určitě ne na malém městském kruháku a průměrně nespěchajícího řidiče.

Váš postup je ukázka spěšné jízdy.

asd1

Novák má pravdu. Pokud se nejede prvním ven, tak vnitřní pruh a výjezd dalším sjezdem přes vnější pruh. Normální je, že vnější pruh udělá místo a umožní plynulé vyjetí. Pokud ne, tak se holt musí zastavit a čekat na volno, ovšem hrozí že nasr. tazatel vyběhne a okope zrcátka... Kroužit další kolo než nějaké místo najdu je pitomost.

Bohužel češi ani po X letech neumí po kruháči jezdit a z víceprodého dělají jednoprouvodku. Kvůli tomu má o třetinu menší průjezdnost...

Zajeďte si do Francie a pozorujte jak jezdí, tam není problém výjezd ven přes několik pruhů - ostatní automaticky udělají místo.

asd, ale to je jen v případě některých kruháčů a vozidel. Já to určitě používám když jedu Fábií na uvedených kruháčích, nikoliv když jedu s náklaďákem, nebo karavanem. Tam ani vlastně nemůžu jet. Podobně pojede i pomalejší řidič, rychlý pojede v levém a dojede jiného, který má kroužit dokola (kolik jich bude, co budou krouži) dokola kruháku? Nesmysl.

asd1

Myšleno na normální osobní auto. Jasně, že náklaďák pojede jen pravým...

Normální člověk v levém jede souběžně s pravým tak, aby na něj vyšla mezera na průjezd pravým + výjezd ven. A normální člověk v pravém to místo na projetí automaticky plynule udělá. Pak není problém a krásně to funguje.

Kroužit dokola je pitomost. A bohužel česky Pepík jede v pravém a má přednost tak toho z levého schválně nepustí...

Video z Paříže není klasický kruháč, ale je vidět že i přes velký provoz to funguje...

Asd pises blbosti. To jsou jen tve predstavy fungovani na kruhaku, ale kdyz prijde na lamani chleba tak se svou teorii nepochodis a nikoho nebude zajimat, jestli vyjizdi ten prvnim nebo poslednim. A nechapu co je plynuleho na tom ze zasekas vnejsi pruh. Jaky je v tom rozdil jestli stoji vnitrni nebo vnejsi pruh?. Ja to znam treba z anglie , kde to jakz takz funguje, druhy treti jedes vnitrkem a vetsinou vubec nemam starost jako u nas, jestli me nekdo nenabere z boku. Tam jsou takhle zvykli narozdil od nas a predevsim jde o tom ze se necpou za kazdou cenu na kruhac, tak je tam provoz i prehledny. Kazdopadne u nas jezdim minimalne v levem. Ve meste jsou same male kruhace a casto vidim bouracky lidi s tvoji teorii. Nedavno jsem mel taky takoveho teoretika malem ve dverich.

 

hodnocení

0x
avatar bruno2

Když bych se potřeboval dostat z vnitřního pruhu do vnějšího a nikdo by mě nepustil, tak raději objedu kruháč ještě jednou. Podívejte se na situaci u Vítězného oblouku v Paříži. To ale nebude klasický kruháč s předností v jízdě, ale povšiměte si, že tam nejsou namalovány žádné čáry, ale všichni se domluví.


 

hodnocení

0x

Dobrý den, lidská blbost doopravdy mezí nezná. Též v tom, že v České republice už žádné kruhové objezdy neexistují (byly zrušeny už možná před třiceti lety, v zákoně pořád jsou, ačkoliv je to pitomost, kdo tvoří zákony...já ne. Podle ČSN 73 6102 jsou to přece okružní křížovatky (mají mít své rozměry, průpletové úseky podle jejich druhů, mají být navrhovány smysluplně apod. Nejhorší je, pokud ty křižovatky (jichž jsou tu po republice spousty) nikdo nepočítal asi, vyrostly jako houby po dešti, je moderní kroužit a popojíždět než abych na signál STŮJ zastavil pouze třeba jednou a pak se rozjel a neotravoval emisemi lidi...Blbé je, že řidiči na těch křižovatkách - zvláště s průplety - neumějí jezdit, a také to, že řada z nich je ale navržená a postavena tam, kam ani z hlediska dopraváka se taková křižovatka nehodí (je-li jedna komunikace výrazně dopravně důležitější než druhá kupříkladu). V tomto stavu věci poradím jen trpělivost, snad se stádo přiučí zas něčemu jinému.

Ondro, jediné s čím s Vámi souhlasím, že:

lidská blbost doopravdy mezí nezná

 

hodnocení

0x

Řekl bych, že problém je především v tom, že móda těch idiotských koleček způsobila kolony i tam, kde nikdy nebyly. Nahradit jednoduchou křižovatku soustavou křižovatek s předností zleva dopravu většinou moc nezjednoduší.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]