Nejste přihlášen/a.
Jak reagujete na výslovné pitomce,kteří chtějí přejet na vedlejší jízdní pruh na kruhovém objezdu a když se jim to nepodaří,protože v tomto pruhu jedou stále auta,tak klidně hloupě zastaví,čekají a brzdí všechny auta za sebou?Místo toho,aby kruhový objezd objeli ještě jednou,tak sobecky a bezohledně brzdí takhle všechny za sebou.Nepochopitelná lidská blbost
samozřejmě myslím pruhy,kde se dá kruháč projet celý znovu,ale zabedněnci raději sobecky zastaví celý pruh,než aby ráčili objet pár metrů znovu dokola
normálně uvažujícího člověka napadne,že když objedu znovu kruháč,tak se v drtivé většině určitě místo najde než abych brzdil hloupým stáním celý pruh za mnou.Ale to chce trochu myslet a ne jednat jako slepice na svém smetišti
Myslíte jako přejíždění z pruhu do pruhu? Proboha, proč bych měl objíždět dokola několikrát kruhák a čekat, zdali se uvolní místo?
Normální je, aby mu jiní umožnili přejetí z pruhu do pruhu. Tomu se říká ohleduplnost, nikoliv agrese a hodnocení druhého "lidská blbost". Vaším názorem by pak bylo, když nemůžu přejet pro hustotu provozu do druhého pruhu, tak abych jel křižovatkou jinam nežli chci? Že to nemyslíte vážně. Vy určitě nebudete objíždět kruhák dokola a poradíte si.
Vaše doplnění otázky je hrozné, Vy nechcete čekat, a chcete, aby ten před Vámi kroužil dokola? A co Vy, budete taky kroužit, když je pravý pruh plný? Už jste někdy kroužil dokola z tohoto důvodu?
Vaše druhé doplnění je ještě horší a urážlivější.
Proč musí být každý hlupák, který nejede podle toho, jak Vy si přejete?
Vyslovnej pitomec je ten, kdo vidi, ze nekdo chce prejet a nez aby ho pustil, tak se mu tam nacpe. Prece nebude cekat o jedno auto dyl, ne?
Jak bych reagoval? Nijak. Proste zastavim a pockam. Jak jinak by si chtel reagovat? Proc by proboha mel krouzit po kruhaci dokola?
Take ale muzes vzit baseballovou palku a jit mu rozmlatit auto. Volba je na Tobe, jak se hodlas k druhym chovat.
Teorie hezká a pravdivá. Jen při průměrné velikosti kruháku ve zdejších luzích a hájích to znamená, že kruhák projedu rovně za střídavého blikání vlevo a vpravo a při výjezdu z levého pruhu do pravého skončím na brzdách, protože blbec vpravo mě nepustí. Takže v lepším případě zastavíme provoz. Tolik z praxe. Takže já osobně se z 95% do levého nepouštím (pud sebezáchovy), ale těm odvážnějším výjezd z něj samozřejmě umožním.
Pane Nováku, ale Vaše teorie není na všechny kruháky. Určitě je vhodná pro rychlé osobní vozidlo na kruháku u ČKD v Hradci Králové. Nebo u Opatovic. Určitě ne na malém městském kruháku a průměrně nespěchajícího řidiče.
Váš postup je ukázka spěšné jízdy.
Novák má pravdu. Pokud se nejede prvním ven, tak vnitřní pruh a výjezd dalším sjezdem přes vnější pruh. Normální je, že vnější pruh udělá místo a umožní plynulé vyjetí. Pokud ne, tak se holt musí zastavit a čekat na volno, ovšem hrozí že nasr. tazatel vyběhne a okope zrcátka... Kroužit další kolo než nějaké místo najdu je pitomost.
Bohužel češi ani po X letech neumí po kruháči jezdit a z víceprodého dělají jednoprouvodku. Kvůli tomu má o třetinu menší průjezdnost...
Zajeďte si do Francie a pozorujte jak jezdí, tam není problém výjezd ven přes několik pruhů - ostatní automaticky udělají místo.
asd, ale to je jen v případě některých kruháčů a vozidel. Já to určitě používám když jedu Fábií na uvedených kruháčích, nikoliv když jedu s náklaďákem, nebo karavanem. Tam ani vlastně nemůžu jet. Podobně pojede i pomalejší řidič, rychlý pojede v levém a dojede jiného, který má kroužit dokola (kolik jich bude, co budou krouži) dokola kruháku? Nesmysl.
Myšleno na normální osobní auto. Jasně, že náklaďák pojede jen pravým...
Normální člověk v levém jede souběžně s pravým tak, aby na něj vyšla mezera na průjezd pravým + výjezd ven. A normální člověk v pravém to místo na projetí automaticky plynule udělá. Pak není problém a krásně to funguje.
Kroužit dokola je pitomost. A bohužel česky Pepík jede v pravém a má přednost tak toho z levého schválně nepustí...
Video z Paříže není klasický kruháč, ale je vidět že i přes velký provoz to funguje...
Když bych se potřeboval dostat z vnitřního pruhu do vnějšího a nikdo by mě nepustil, tak raději objedu kruháč ještě jednou. Podívejte se na situaci u Vítězného oblouku v Paříži. To ale nebude klasický kruháč s předností v jízdě, ale povšiměte si, že tam nejsou namalovány žádné čáry, ale všichni se domluví.
Dobrý den, lidská blbost doopravdy mezí nezná. Též v tom, že v České republice už žádné kruhové objezdy neexistují (byly zrušeny už možná před třiceti lety, v zákoně pořád jsou, ačkoliv je to pitomost, kdo tvoří zákony...já ne. Podle ČSN 73 6102 jsou to přece okružní křížovatky (mají mít své rozměry, průpletové úseky podle jejich druhů, mají být navrhovány smysluplně apod. Nejhorší je, pokud ty křižovatky (jichž jsou tu po republice spousty) nikdo nepočítal asi, vyrostly jako houby po dešti, je moderní kroužit a popojíždět než abych na signál STŮJ zastavil pouze třeba jednou a pak se rozjel a neotravoval emisemi lidi...Blbé je, že řidiči na těch křižovatkách - zvláště s průplety - neumějí jezdit, a také to, že řada z nich je ale navržená a postavena tam, kam ani z hlediska dopraváka se taková křižovatka nehodí (je-li jedna komunikace výrazně dopravně důležitější než druhá kupříkladu). V tomto stavu věci poradím jen trpělivost, snad se stádo přiučí zas něčemu jinému.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.