Nejste přihlášen/a.
Pro konstrukci motoru, kde se pouziva klikova skrin misto kompresoru to nelze poradne pouzit. Plnil by sis skrin kliky a pri vyplachu by Ti tlak utekl. Kompresor se u 2 taktu ale normalne pouziva, dokonce je to nutne z principu jejich funkce, ale pri pouziti vnejsiho kompresoru se jiz nepouziva klikova skrin = system sacich a vyfukovych kanalu je jiny.
Dodatečně osadit jakýkoliv motor turbem není prakticky možné. Turbomotory totiž mají podstatně nižší kompresní poměr, tzn. mají kratší ojnici a odlišné další konstrukční prvky. Znamenalo by to vlastně zkonstruovat podstatně jiný motor.
Když o tom nic nevíš, tak aspoň neurážej. Zjisti si jaké kompresní poměry mají zážehové atmosféry - většínou okolo 9,5. Turba mají okolo 8,5.
Dodatečně osadit motor turbem lze prakticky u jakéhokoliv motoru. Každý má totiž rezervy a není konstruován na samé hraně použitelnosti. Tedy tlak 0,3-0,5Bar většinou zvládne sériový motor zcela bez úprav.
Podstatně nižší kompresní poměry platily hlavně dříve. Postupně s dokonalejším řízením motoru a vstřikování paliva tento poměr roste. Dokonce nové koncernové TSI motory kompresní poměr 12,5:1. To už je hodnota zcela na úrovni atmosférickéko motoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.