Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Tipy jak opravit nosník.Felicie-na tažné z

Od: michal* odpovědí: 4 změna:

Zdravím,chtěl jsem si své pomocí připevnit tažné na Felicii 2 kombi.Při montáži bylo zjištěno,že nosník na který je upevněno tažné je ohnutý(trochu připláclý)zrovna na tu stranu kam se přikládá tažné.Mezi ty dva nosníky nenarvu tažné je zapotřebí ho mírně narovnat.Otázka jakým způsobem kromě výměny celého nosníku se to opravuje.Mám se vyvarovat vyříznutí poškozené části a navařit nový?nebo autogenem nahřát a pak kladivo.Finance moc nemám,aby mi to rovnali na stolici(to mi radily v servisu)Děkuji


Tipy jak opravit nosník.Felicie-na tažné z
Tipy jak opravit nosník.Felicie-na tažné z #2
Tipy jak opravit nosník.Felicie-na tažné z #3

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

olinl
hodnocení

0x
Pokud se jedná o milimetry abys to tam napasoval, použil bych kladivo nebo paličku a z boku bych to o ten kus "pobouchal". Je to starší auto, není už co zkazit. Jak myslíš že to dělají v servisech? Akorát to potom uvnitř nosníku vystříkají nějakým voskem na dutiny či něčím kvalitnějším a vně použijí kvalitnější dvousložkovou barvu a přestříknou UBSem, aby to nějaký čas vydrželo. Kolikrát když vidím "řešení" tažných zařízení, tak nechápu, jak takovým servisům nebo spíš jedincům jejich postup vůbec někdo schválil a jak takový člověk může klidně spát. Železo sice něco vydrží, ale některé věci jsou na hraně+ našeŤokovi silnice..
matesj
Když vidím ten zrezlý nosník na 20 let starý Feldě,tak bych se bál za tím něco zapřahat.
michal*
hodnocení

Mám v plánu zapřáhnout karavan budu na limitu 900kg.Ono to vypadá sice blbě ale není to tak zlý..doufám.Už jsem našel chasníka který tvrdil,že si poradí.Důrazně jsem mu řekl,že mlátit do toho kladivem nebude dobré).Můj tip je to nahřát autogenem,ale mám obavy zda to neshoří).Otázka:Vyřízne-li ten kus který je poškozený a navaří nový-není možné,že to svár nevydrží ten tah?

olinl
Menší zlo bude to kladivo a trošek barvy. Teplem se změní vlastnosti ocelového plechu a v okolí svárů to většinou mechanickým namáháním praská. U plamene musíš hlídat, aby to nechytlo a okolí před plamenem musíš očistit od antikorozní úpravy spodku vozidla. Ale dělej jak myslíš.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]