Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupit nebo nekoupit

Od: rendy22 odpovědí: 9 změna:
Dobrý den,
rozhoduji se o koupi vozu. Jedná se o Škoda Octavia 3. Má řádně vedenou servisní knihu, kdy jsem si to ověřil přímo ve Škodovce. Má najeto 265000 km. Má tedy vyměněny rozvody i brzdy. Na diagnostice ve Škodovce neshledali žádné problémy.
Od koupě auta mě odrazuje počet najetých kilometrů. Je 265000 moc? Vzhledem ke kontrole v servisu by to ale nemusel být problém. Co myslíte?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar diesel

Mně zatím nikdy nezajímal počet najetých kilometrů na tachometru a vždy skutečný stav auta. měl jsem auto,na tacháči nájezd 170tkm ,přičemž auto mělo odhadem k půl milionu a motor dokonce přes milion (navíc se ani tento typ motoru do daného modelu nikdy nemontoval!). nyní mám auto -ropáka,.které dle posledních záźnamů z A (jejich STK krátce před prodejem do CZ) mělo najetých 340 000 km a za dva roky v CZ jen 6000 km a vzhledem k tomu že jezdím spíš méně ale za rok a půl jsem už najel k 15 000.

Neznám Octávy a ani ji nechci ,ale pkd ano pak by mne ono číslo nezajímalo jen a pouze to jestli stav auta odpovídá tomu co chci a ceně !

sollik*

Přesně jak píše diesel - rozhoduje stav vozu ne ujeté km. Můžete mít auto se 150 000 km a může být v horším stavu, než to co máte vyhlédnuté. Pokud je auto po technické stránce v pořádku, Vám se líbí a cena je rozumná tak bych do něj šel. Samozřejmě čím vyšší nájezd tím víc věcí už bude unavených a v budoucnu bude potřeba vyměnit. Ale pokud nevíte jak se k autu choval předchozí majitel jsme zase zpátky - ujeté km nerozhodují.

 

hodnocení

2x

Rozhodující je skutečný stav vozu. A co se koupě týká, těžko se vyjádřit, když neznáme motorizaci, rok výroby ani cenu. Protože třeba auto s některými motory bych nekoupil ani zánovní a zapůldarma.

 

mot
hodnocení

0x
tak hlavne zalezi za kolik...

 

mathew
hodnocení

0x

Vzhledem k tomu co na těch Octávkách nefunguje už při 100 tisících km bych do toho šel jedině, že by byla zadarmo, ale spíš stojí okolo 200 tisíc takže ani omylem;)

Ano auto s 300 tisíc km není problém, ale musí to být poctivé železo což tohle fakt není...

herkukes
hodnocení

Nemyslím si. V práci máme služební Octavii druhé generace před faceliftem. Má najeto 340000 km. Nikdo s ní nejezdí jako s vlastním, takže by rozhodně našla X lepších majitelů.
Ale auto jezdí pořád parádně. Člověk by mu takový nájezd neřekl.
Takže bych o Oktavkach netvrdil, že nejsou poctivý.
20.07.18 09:41

Nesmysl.

 

hodnocení

0x

Pokud je za odpovídající cenu a jedná se o diesel, tak bych ji koupil, smířený s tím, že už ji nikdy neprodám.
Protože až bude mít za 3 roky najeto 400 000, všichni (hlavně Češi) budou brát nohy na ramena. :)

 

xenofob
hodnocení

0x

a jak chcete zjistit v tom odborném servisu skutečný stav takto ojetého vozu? ti mechanici jsou jen lidé, zpravidla méně zkušení (kdo je dobrý dělá sám na sebe) a především špatně placení...diagnostika nic neukazuje, stav vypadá úměrný stáří ...dnešní škodovky nevydrží tolik co jejich první generace, je nutné počíta s tím, že může odejít kdykoliv cokoliv...

pokud koupit, kalkulovt s dalšímí vyšími náklady na opravy...a to podle vybavení...dnes alternátor, za 2 měsíce spojka - (7-stupňová DSG co má suché spojky nic nevydrží) a pak cokoliv dalšího...cestou domů vyteče LP tlumič..

a pokud je to 1.6 TDi ,může se rozsypat při 300 001 kmv:-P

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]