Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto za 200 000

Od: david* odpovědí: 18 změna:
Dobrý den. Poradíte jaké pořídit ojeté auto,cena do 200 tis? Jsme 3 člená rodina. Nejraději kombika nějakého.Ted máme starou felicii rv99, ale už dosluhuje. Nepotřebujeme nic extra, hlavně aby jsme do toho už nejlépe nic nevrazili a najeté by to nemuselo mít taky moc. Děkuji,David

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cl
hodnocení

3x
Spoustě lidí naběhne žilka leckde, ale co Logan MCV? Je až neuvěřitelné jak ta 1.0Sce jede. Pokud opravdu nemáte přehnané nároky tak budete velmi spokojen. A nové je nové byť je to Dacia. Najděte si recenze pana Vaculíka kde ji zrovna jako nejlepší náhradu Felicie i doporučuje. A pan Vaculík je dle mě Pan motoristický novinář.

 

hodnocení

1x
avatar jmlc

Nedávno jsem četl podobný článek tomuto

Taky oktávka, dvojková, taxi v Anglii... podobný nájezd. A hlavně to končilo větou "V době, kdy lidi stáčí tachometr i opakovaně, jste si jisti nájezdem kupovaného vozu?"

KM na tachometru tedy jsou naprosto zbytečná informace. Kupujete vůz podle aktuálního stavu.

Musíte si promyslet, kde budete parkovat, kam jezdit, jaké trasy, jestli vůz v kombíku plně využijete... Naprosto mne ohromují inzerce, kdy vozy od r. 2001 mají většinou stejné nebo menší nájezdy než vozy z r. 2015. Přitom samozřejmě k vozu máte i servisní knížku (která se mimochodem dala sehnat bez razítek za pár set, s razítkami za pár tisíc).

1) kupujte vůz dle aktuálního stavu - bez ohledu na doložené dokumenty. Je poznat, jestli se o auto někdo staral nebo do toho jen lil palivo.

2) pokud nekupujete vozidla často (jako že ne, když máte feldu z 99), sežeňte si servisáka, kterému dáte třeba 1-2000,-Kč za výlet a kontrolu auta, co chcete koupit. Vyplatí se vám to opravdu stonásobně!

3) i když budete mít naplánovanou cestu k super vozu, 99% inzercí je pouze úmysl prodejce, abyste přijel a on vás ukecal. Mějte po cestě naplánované i 4 návštěvy a případné další možnosti ... Nekupujte první vůz je kvůli jednomu dni dovolené a "když už jsem tady..."

4) velký pozor na přepis vozu - nakupujte v týdnu a klidně si zopakujte cestu kvůli přepisu - buďte na úřadu oba (prodejce a kupující), přepište BEZ PLNÝCH MOCÍ !

5) Abychom mohli doporučit konkrétní značku a typ, uveďte:

- kolik km pravidelně najedu na jedno nastartování

- mám děti nebo plánuji v budoucnu kočárek

- zvířata... pes, větší pes, medvěd...

- vůz bude i pro pracovní účely? tj. vozík, přeprava nábytku.. variabilita sedaček

- výška řidiče, případně cca. věk (rozdíly ve vyšším posedu...)

- typ cest /tzv. světlá výška vozu kvůli výmolům, polním cestám atd.

a klidně něco jako omáčku navíc :)


doplněno 20.07.18 14:07:

Tak mám chvilku času... s ohledem na doplnění podporuji variantu Benzín. U Dacie bych se nebál kvality a dalších předsudků, ale bohužel u nových vozů mají jen kubaturu jednoho litru. Jsem zastáncem rčení "objem nenahradíš". Ano, síla jde turbem napumpovat, ale turba odchází a čím víc elektroniky a kurvítek, tím horší servis (zvláště u ojetin).

Můj názor:

1) hatchback-liftback (kombík podle popisu nepotřebujete a navíc je jich málo v benzínu, proto jsou dražší).

2) vůz do 150tis Kč. - těch 50 /snad i méně/ dáte do prvního generálního servisu (neboť vůz se neprodává, že to někdo právě kompletně opravil a zaservisoval - prodává se kvůli nutným investicím a případně "po bouračce")

3) motorizace ideálně od 1350ccm výš a bez turba, značky vozů doporučím motory 1,4 od škodovky a 1,4 VTI od citroen-peugeot. Někdo doporučí i 1,6 MPI. Něco k motorům třeba zde. Pak už záleží na jednotlivém voze. Já bych se díval po C4.

4) netrvejte na velkém kombíku - jednou za čas na výlet se dá v menším voze, případně si na střechu dáte rakev. Kombík je těžší, náhradní díly často dražší a větší opotřebení brzd a pod.

5) vyhnul bych se OPLům, HJUndajům a Renaultům (ale to je můj vlastní pocit - až averze k těmto značkám a nutným servisům)

Přeji dobrou ruku při výběru *palec*

Kolego - *palec* *palec* *palec*. Vystihnul jste to suprově.

 

herkules
hodnocení

0x
Neřeknu konkrétní typ auta. Jen vás trošku poopravím. Váš požadavek "najeto by nemuselo mít moc" není zcela správný.
Kilometry nejsou to nejdůležitější. Auto se 100000 může být v horším stavu než auto s 200000.
Hlavní je auto si sám prohlédnou a nechat zkontrolovat odborníkem. Ideálně v autorizovaném servise. Pokud má auto najeto třeba 300000 a ideálně servisní historii tak bych se toho nebál. Bylo by pro mě dokonce cennější než auto se 150000 o kterém bych ale nevěděl vůbec nic.

 

david*
hodnocení

Děkuji, s těmi kilometry máte pravdu, ikdyž se 100 tis najeto by bylo pro mě maximum co bych chtěl. Ale na 2hou stranu, tachometr může být stočený i o 50 tis a nevím jestli to pozná i zkušenější člověk.
S tou Dacii nevím, na 1 stranu je to nové auto - ikdyž nevím jestli ho za 200 tis koupím nové - hotově, žádný leasing nechci.

Záleží na výbavě...

Bavíme-li se o loganu MCV, pak základní výbava Acces je za 189.900,-, verze Open je za 207.900,- a verze Arctica je za 223.900,-

Pokud by Vám stačil sedan, tak tam jsou ceny 169.900,- ; 187.900,- a 201.900,- za Arcticu.

Samozřejmě pokud si navymýšlíte příplatkovou výbavu (navigace, couvací kamera, AL kola), tak cena naskáče.

Sám jsem kupoval začátkem měsíce sedan za 203.700,- (Arctica + 1.800,- příplatek za rezervní kolo... ve standardu je jen sada).

Dle statistiky není stočení jen 50 000km.Každé auto má dle statisti stočen o 70 000km .takže klidně můžete nalezt auto stočené o 100 nebo i 200 000km ale naproti tomu i nestočené.Raději ale berte : všechna jsou stočená! Pak Vás nepřekvapí že zásadní věc která se objevuje např (takové jsem měl!) při 170 000km ale Vám se toto projeví při 100 000km!

 

tomaslad*
hodnocení

0x

dfens-cz.com/...

Docela to konvenuje s mým světonázorem.

 

david*
hodnocení

Tak zkusím odpověď na otázky.
Na 1 nastartování ujedu cca 10 až 20km,samozřejmě někdy i vice-výlety atak.
Dítě jedno, do budoucna možná druhé
Zvířata ne
Pro pracovní účely ani ne, spíše občas něco odvézt do dvoru, prostě aby se něco většího vešlo do kufru,větší nakup atak
Výška 180,věk 38
Typ cest-polní občas spíše málokdy
No a pak aby bylo na auto vcelku spoleh, nekazilo se, zvládlo cesty po výletech v Čr.
Nepotřebuji nic silného, raději benzin. Možná bych přemýšlel i nad tim loganem mcv, základ by mi stačil,ale zas na druhou stranu je to Dacia - nic proti ní,bylo by to nové auto, nevim

Zase na druhou stranu... dosud jezdíte ve Feldě... tedy nic proti ní, ale určitě si nepohoršíte... ;)

krtek66

no jestli jezdí ve felicii nebo Dacii tak krom znaku a plechů tam není žádnej rozdíl... *smich* ta Dacia je to je hroznej vergl...je vidět, že je to dělaný na nízkou cenu...

Odpoledne zabrousim na net, teď mame odstávku elektřiny a na mobilu se blbě hledá.
Děkuji za to upřesnění.

 

david*
hodnocení

Nejprve děkuji za rady. Jak nad tím tak přemýšlím, tak pudu do té Dacie mcv. Jestli bych dal za ojeté 150 tis +50 do toho ještě dal na opravy, a kdovi kolik to má opravdu nejeté a kdoví co ještě, tak snad tohle bude lepší, sice to nebude žádný luxus, ale mě to nevadí.To co jsme měli doteď .. a taky to šlo.. :) Jen bych se chtěl prosím zeptat, jak myslíte že by mohla vydržet? Při normálním zacházení,ročně najeto max. 10 tis km. Diky
erich
Počítej tak 5 let,pak dotoho budeš sypat,nebo kovošrot

 

Blbost. Standardní servis a 10 let bez potíží nebo 300tis km. Jen se dívejte na akce. Jednou ročně určitě jsou výprodeje, ušetříte desítky tisíc. Nebo budete mít výrazně lepší výbavu za původně cenu základu.

Erich -i to je možné zaleží kdy byla vyrobena,který den v týdnu a kterou hodiny ve dnu. Ale toto platí u všech.Všeobecně jsou i přes nízkou cenu držáky. Kolegy si ji koupil,je to deset? let nwn, -zatím ŽADNÉ zásadní problémy jen pravidelný servis-olej,filtry atd,fakt ale je,že za servis platí dosti velkou sumu-jezdí totiž do autorizovaného servisu a to co já na svém starém (19let) hydrocitroenu udělám svépomocí za 500kč (jen materiál) -on dá za totéž skoru desetinásobek!

Osobně díky několika spokojeným majitelům , které znám,Sandero, Duster, MCV,Logan a pak ještě Thalií (je to jen Renault ne "Dačka" ale v podstatě stejná technika,bych se nové Dáčky .

czechtony

Bohuzel k doplacenemu 6 letemu leasingu dava Dacia na Logan bonus v podobe zacinajici koroze blatniku. Jezdi na sumave cca 15t rocne. Garazovan pod pristreskem. CzT

krtek66

czechtony: dyť říkám, že je to plečka*haha* a furt se tu najdou tací co to budou prosazovat ...tohle auto si prostě koupí jenom někdo kdo chce mít pocit, že si koupil "nový auto", do kterého "nemusí investovat" , protože je v záruce:)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]