Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
mám problém s autem, v bloku motoru, který drží klikovku začlo téct těsnění. Mechanik mi řekl, že oprava by byla cca 10-20Tis. Tak řeším jestli by se nedala díra nějak oblepit z venčí. Přemýšlel jsem nějaký tekutý kov nebo nejaký tmel. Nesetkali jste se s tím někdo? Díky
Jaká díra? Ne, nedala. Buď se to vzájemně pohybuje a slepení ploch dohromady je nežádoucí nebo se to sice nepohybuje, ale pořád z toho teče olej. Mastné se, jak známo, lepit nedá.
Oprava by stala majlant, a musel by se vytahnout celý motor a komplet rozebrat kvůli 1 těsnění... Pravě se ptám jestli neexistuje nějaká metoda abych vytvořil třeba nějaký těsnění kolem. spoj by měl být napeno.. Drží klikovou hřidel..
Ahoj baku, klikovka je kliková hřídel a to kudy to teče bude asi přes gufero. Kliková hřídel se v guferu otáčí, takže zalepení není řešením. Lepený spoj se utrhne při prvním pohynu klikové hřídele.
A pokud se ti to zdá moc drahý, tak si to zkus doma opravit sám.
Pokud bys dokázal gufero vytáhnout bez demontáže motoru, tak je šance, že bys tam dokázal natlačit taky nové gufero. Ale pokud tam není volný pracovní prostor, tak se to bez demontáže motoru z auta neobejde a pak je to mnohem složitější.
Ahoj, právě že přes gufero neteče... Tečete přes spoj bloku motoru.. rozprašuje to na poloosu a ta to sříká na vejfuk, kde se to palí.. Tečete pouze, když motor vytočím na více jak 4000otáček..
teď jsem si všim tohodle příspěvku.No, tak omatlat to jde, ale poteče to nejspíš za chvilku stejně.Už jsem takhle řešil půl motoru omatlanýho tekutým kovem a to je na zabití...Co to je káru?Ono by pak ta cena tomu odpovídala, protože na autě se to udělat nedá.Jen motor ven, sundat převodovku a rozdělat celej spodek...
asi by bylo fajn napsat o jaký auto jde a kde to teče.Tak jako tak pomůže jen výměna gufera.Oblepování je kravina.Je to hřídelový těsnění, ve kterým se točí hřídel a poteče to právě kolem tý hřídele, takže nesmysl něco lepit...
Pokud jde o gufero na straně rozvodů, tak to znamená sundat rozvody a nejlíp dát nový.Pokud na straně převodovky, tak převodovku, spojku a stervák dolů.Jestli jde třeba o něco z koncernu VW, tak může být výměna gufera o to zajímavější, protože bude třeba nastavit rozvody do základu a třeba i použít přípravku na namontování gufera, protože má v sobě snímač HÚ...
Nejjednodušší a nejlevnější by to bylo snad jen na motoru s řetězovým rozvodem, kde by se shodila řemenice a vyměnilo by se gufero...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.