Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám menší problém s Renaultem Fluence. Je to 1.6 benzín a přidělaný plyn, ročník 2010. Při přeřazení se nechce dostat do vyšších otáček, zdechá to a cuká při cca. 2000 otáčkách. Auto bylo na diagnostice, která nic neukázala a dělá to na benzín i plyn. Nevíte, kde by mohl být prosím problém?
Především nechte seřídit ventily. Nepíšete typ motoru, ale velice pravděpodobně nemá hydroštely. Ventily je třeba po cca 60 tisících km seřídit. Hlavně na plyn se zaklepávají, zmenšuje se jejich vůle a časem dochází k projevům, které uvádíte. Při další provozování bez seřízení je můžete "podpálit", což znamená poměrně nákladnou opravu (sundat hlavu, opravit ventily, vové těsnění).
Jinak při správné údržbě jezdí tyto motory na LPG naprosto bez problémů. Kamarád má po mně Dacii s motorem Renault 1.6 8V na LPG, najeto 420 tisíc km (prakticky vše na LPG) a motor běhá jako hodinky, výkon drží, olej nežere. Jen se musí každých cca 60 tisíc seřídit ventily.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.