Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vaření výfuku

Od: petroch25® odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, musím odpojovat autobaterii v autě když chci na výfuku zavařit malou díru, chci vařit Co2.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Nikdy sem baterii při svařování na autě neodpojoval a nikdy se nic nestalo
Je dúležité dát kostru co nejblíže ke svařovanému místu
Vařil sem vždy elektrikou neni to ideální schnilej vejfuk se vaří docela blbě ale pokud člověk nemá jinou možnost a nemá levý ruce zavařit to de

 

hodnocení

0x
avatar totak
Když se vaří elektrikou doporučuje se vždycky baterku odpojit a opatrnější odpojovali i řídící jednotku motoru. Jenže dneska už je v autě řídících jednotek několik a všechno člověk stejně odpojit nemůže
jabraka*

Ale stejně není vhodné vařit výfuk elektrikou,protože svár je poměrně tvrdý a křehky,a u výfuku je materiél namáhán jednak tepelnými rozdíly a také mechanickými rázy.Snad jen na krátký čas.

JABRAKA

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Kdysi mi na naftové Ibize 1,7D vařil výfuk klasicky-elektrodou- automechani který byl zaměstnán v autor.servisu,soukromě u něj v dílně-garáži.Když jsem se na toto ptal co vše odpojit (myslel jsem altik a AKB)-jeho odpověď? NIC,ani v servisu to neděláme ! Posléze když mi kamarád opravoval výfuk (několikrat a dalším známým také) nikdy nic neodpojoval a nic se neposerýnkovalo!

break

stačí dát kostru co nejblíž ke svařovanýmu místu...

 

hodnocení

0x
Problem je ze varit zhnity vyfuk je celkem zbytecna prace.ma to zivotnost ani ne rok a praskne to vedle svaru. Pokud se s tim drbat, tak to chce zhnilotinu vyriznout pryc a pouzit kousek dobre trubky.

 

hodnocení

0x
Pokud lze, tak jí odpoj.Už jsem se setkal s tím, že odešla ŘJ motoru a ŘJ komfortu a to velmi jednoduše. ... .- pól z baterie byl na karosérií ukostřen slaněným vodičem cca 25 mm2, ale z neznámých důvodů (nepohyblivý) byl v jednom místě tak zeslaben, že z něho bylo jen pár drátků.Nevhodným umístěním kostry sv. na karoserii a nešťastným klepnutím kleští došlo v obvodu k přepálení těch pár drátků a bylo to tak (kdyby sis to nakreslil) jako když zapojíš dva zdroje do serie.Sv. má řádově 50V.Kdyby tehdy to přizemnění nebylo zeslabené a neuhořelo pro to, tak by se nic nestalo. .. Je to vše o náhodě

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]