Nejste přihlášen/a.
měl jsem tenhle motor, měl ale 325000km, když šel pryč a jezdí...chce to servis, olej po 15 000km 5W40 505.01, pohlídat si rozvody.Hlavní je ale ten olej, protože tenhle motor je choulostivej právě na něj, aby se nevydřela vačka s hydroštelama.Taky to chce zkontrolovat vůle na vstřikách.Docela jsou to i držáky, může se ale třeba stát, že právě kvůli konstrukci vstřikování se dostane nafta do oleje.Nicméně to jde poznat, přibejvá v oleji, blbě startuje.Taky paliváč to chce pořádnej, já dávám UFI...
Docela často se stává, že přestane jít posilovač brzd, na vině je pak čerpadlo, který je spojený s vývěvou, dá se to ale opravit.Dál tam ještě zlobí konektory ke vstřikům a občas prosakuje olej v hlavě právě přes ten svazek...Nicméně na slušnou naftu a servis to najedete klidně 500 000km a víc...
A chce to tomu taky občas řádně šlápnout.Jelikož se pak zanáší regulace turba, nouzák a turbo ven...
Rozhodně bych si dal bacha na to, v jakým stavu je spojka.Má to dvouhmotu a jednou se vymění v každým autě.Po zkušenostech bych se vyhnul přestavbě na pevnej setrvák.Nejsem si jistej, ale tenhle motor myslím DPF nemá, ikdyž někde verze hlavně podle státu, je můžou mít...
A když budu upřímnej, tak tyhle VW z toho roku ten nájezd maj, jen je prostě kvanta stočenek, co nemá víc jak 160 000, takže člověk prostě koupí to stejný, jen s jinejma kilometrama.Raději bych vzal tohle, kde ten stav kilometrů je nějakej odpovídající...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.