Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

VW golf plus 2006 1,9 tdi77kw

Od: misan odpovědí: 3 změna:
Dobrý den,
chci se zeptat jaké mate zkušenosti s motorem u tohoto typu auta. Potřeboval bych názor,jestli se mám vůbec zajímat o vw golf plus 1,9 tdi 77 ke,vyrobeny v roce 2006 a má najeto 275 tisíc km a je servisovany. V autě jsem se už projížděl a vše bylo ok. Chtěl jsem se zeptat,jestli má čemu toto auto kupovat (či mít vůbec zájem),když už má nalitano tolik km a kolik je auto schopno vydržet a jestli se mám o auto vůbec zajímat a dále řešit nějakou jeho prohlídku.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

break
hodnocení

0x

měl jsem tenhle motor, měl ale 325000km, když šel pryč a jezdí...chce to servis, olej po 15 000km 5W40 505.01, pohlídat si rozvody.Hlavní je ale ten olej, protože tenhle motor je choulostivej právě na něj, aby se nevydřela vačka s hydroštelama.Taky to chce zkontrolovat vůle na vstřikách.Docela jsou to i držáky, může se ale třeba stát, že právě kvůli konstrukci vstřikování se dostane nafta do oleje.Nicméně to jde poznat, přibejvá v oleji, blbě startuje.Taky paliváč to chce pořádnej, já dávám UFI...

Docela často se stává, že přestane jít posilovač brzd, na vině je pak čerpadlo, který je spojený s vývěvou, dá se to ale opravit.Dál tam ještě zlobí konektory ke vstřikům a občas prosakuje olej v hlavě právě přes ten svazek...Nicméně na slušnou naftu a servis to najedete klidně 500 000km a víc...

A chce to tomu taky občas řádně šlápnout.Jelikož se pak zanáší regulace turba, nouzák a turbo ven...

Rozhodně bych si dal bacha na to, v jakým stavu je spojka.Má to dvouhmotu a jednou se vymění v každým autě.Po zkušenostech bych se vyhnul přestavbě na pevnej setrvák.Nejsem si jistej, ale tenhle motor myslím DPF nemá, ikdyž někde verze hlavně podle státu, je můžou mít...

A když budu upřímnej, tak tyhle VW z toho roku ten nájezd maj, jen je prostě kvanta stočenek, co nemá víc jak 160 000, takže člověk prostě koupí to stejný, jen s jinejma kilometrama.Raději bych vzal tohle, kde ten stav kilometrů je nějakej odpovídající...

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Tydle motory maj problém s ojničníma šálama stává se že vykoukne ojnice z bloku a oprava je hodně nákladná
break

ne všechny, to je jen u motorů s kodem BLS, BXE atd...verze s DPF...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]