Nejste přihlášen/a.
Zdravím a stručně shrnu:
Mám Opel Astra H, 1.7 CDTi, rv.2004 a nelžu, když říkám, že mě auto chce zabít.
Samovolně bez povelu plynového pedálu přidává otáčky, nejde o kolísání volnoběhu, stane se to při neutrálu i zařazené rychlosti, někdy vyjedou o tisíc, někdy jsou na max až do omezovače, to se pak zdá že motor opustí vozidlo. Diagnostika nic neodhalila, když se to stane, nerozsvítí se žádná kontrolka. Podezření jsem měl na samotný elektronický plynový pedál, ten to ale nedělá, vyměnil jsem ho. Navíc se to stane ikdyž auto na volnoběh jen tak stojí na zahradě a plynu se nikdo ani nedotkne. Vzduchová klapka je ok a po čištění (taky jsem myslel, že to může být ona, není). Poradí někdo s tímto zapeklitým problémem? Dochází mi nápady, turbo, krokovací motorek (ani nevím jestli tam je?). Proč se to stane ikdyž je auto v úplném klidu, jen prostě nastartované. Nikomu nepřeju řadit ve chvíli kdy vám motor turuje až do omezovače, zastaví to až vypnutí motoru.
zaměřil bych se na to turbo, jestli nezačíná rafat na olej.Kdyby se to splašilo a nešlo to chcípnout, tak rychle přes kvalt, aby nedošlo k poškození motoru...nicméně od počítače se tohle řeší blbě...kolik to má najeto?
Je to těsně před 200xxx, ale jelikož jde o dovoz z Itálie, je pravděpodobnost ztočení 99%. Mechanik mi říkal že z turba trošku teče olej, ale vůbec to s tím problémem nespojoval (asi to není zrovna dobrý mechanik)
nebudu soudit jinýho mechanika, od stolu se vážně auto opravovat nedá.Jediná věc, co mě takhle napadla.Vždycky v hadicích a v turbu nějakej olej je, otázka je v jakým množství...Nicméně bych se na to zaměřil.Ale klidně zkste jinou dílnu, ať máte i další názor...čištění klapky je kravina.Je tam jako vířivá a zároveń chcípací...
A v Italii se stáčijou kilometry jak víno na Moravě, takže ty jsou dost možná jen informativní...
Tak, dneska jsem vymontoval intercooler, měl jsem takový ten radostný vnitřní pocit, že to určitě bude ono, trochu mastnoty uvnitř bylo, ale nevytekla ani kapka...kolega mi říkal, že to ale může být turbo, protože teče a do motoru se dostává olej a pod tlakem dieslového motoru tam funguje jako další palivo...Jsem z toho zoufalý. Dalo by se to nějak zjistit, jestli to fakt není chyba elektroinstalace jak píše Johan?
Můžeš zkusit OBD diagnostiku, třeba levnou od číňanů, ale předem si zjisti, jestli s tvým motorem získá potřebná data. A při jízdě si nahrávej potřebná data, abys zachytil okamžik, kdy se děje něco nekalého. Nahrával bych polohu pedálu a spotřebu paliva a pro jistotu i tlak v railu a tlak turba.
http://smartforum.cz/viewtopic.php?t=1674 .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.