Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vražedné tendence vozu, proč?

Od: luke* odpovědí: 14 změna:

Zdravím a stručně shrnu:

Mám Opel Astra H, 1.7 CDTi, rv.2004 a nelžu, když říkám, že mě auto chce zabít.

Samovolně bez povelu plynového pedálu přidává otáčky, nejde o kolísání volnoběhu, stane se to při neutrálu i zařazené rychlosti, někdy vyjedou o tisíc, někdy jsou na max až do omezovače, to se pak zdá že motor opustí vozidlo. Diagnostika nic neodhalila, když se to stane, nerozsvítí se žádná kontrolka. Podezření jsem měl na samotný elektronický plynový pedál, ten to ale nedělá, vyměnil jsem ho. Navíc se to stane ikdyž auto na volnoběh jen tak stojí na zahradě a plynu se nikdo ani nedotkne. Vzduchová klapka je ok a po čištění (taky jsem myslel, že to může být ona, není). Poradí někdo s tímto zapeklitým problémem? Dochází mi nápady, turbo, krokovací motorek (ani nevím jestli tam je?). Proč se to stane ikdyž je auto v úplném klidu, jen prostě nastartované. Nikomu nepřeju řadit ve chvíli kdy vám motor turuje až do omezovače, zastaví to až vypnutí motoru.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

break
hodnocení

0x

zaměřil bych se na to turbo, jestli nezačíná rafat na olej.Kdyby se to splašilo a nešlo to chcípnout, tak rychle přes kvalt, aby nedošlo k poškození motoru...nicméně od počítače se tohle řeší blbě...kolik to má najeto?

luke*
hodnocení

Je to těsně před 200xxx, ale jelikož jde o dovoz z Itálie, je pravděpodobnost ztočení 99%. Mechanik mi říkal že z turba trošku teče olej, ale vůbec to s tím problémem nespojoval (asi to není zrovna dobrý mechanik)

break

nebudu soudit jinýho mechanika, od stolu se vážně auto opravovat nedá.Jediná věc, co mě takhle napadla.Vždycky v hadicích a v turbu nějakej olej je, otázka je v jakým množství...Nicméně bych se na to zaměřil.Ale klidně zkste jinou dílnu, ať máte i další názor...čištění klapky je kravina.Je tam jako vířivá a zároveń chcípací...

A v Italii se stáčijou kilometry jak víno na Moravě, takže ty jsou dost možná jen informativní...

 

hodnocení

0x
avatar jmlc
Otáčky zvyšoval krokový motorek... Fiesta

 

luke*
hodnocení

0x

Natočil jsem to dneska ráno, teď si všímám divného zvuku z motoru, takové zasekávání, hned na začátku videa.


 

break
hodnocení

0x

já s prominutím slyším kulový z toho videa.Schválně vyndejte mezichladič, poteče z něj olej a možná dost, vyčistěte IC a hadice...Jen bacha na to, aby v IC nezůstal čistič, blbě se to čistí...

luke*

Tak to skusím, zatím děkuji

break

víc mě nenapadá, ale jistota je jistota...dejte pak odezvu co a jak.zajímá mě to...

 

hodnocení

0x
avatar majo78
Pán je z gorolie nemám li pravdu?

 

johan*
hodnocení

0x
Měli jsme podobný problém u služebního auta (Santana) a příčina byla ve zkratovaném kabelovém vedení, které se prodřelo o hranu karoserie. Také se stalo nevypočitalným a plyn si žil svým vlastním životem.

 

luke*
hodnocení

0x

Tak, dneska jsem vymontoval intercooler, měl jsem takový ten radostný vnitřní pocit, že to určitě bude ono, trochu mastnoty uvnitř bylo, ale nevytekla ani kapka...kolega mi říkal, že to ale může být turbo, protože teče a do motoru se dostává olej a pod tlakem dieslového motoru tam funguje jako další palivo...Jsem z toho zoufalý. Dalo by se to nějak zjistit, jestli to fakt není chyba elektroinstalace jak píše Johan?

rv*

Můžeš zkusit OBD diagnostiku, třeba levnou od číňanů, ale předem si zjisti, jestli s tvým motorem získá potřebná data. A při jízdě si nahrávej potřebná data, abys zachytil okamžik, kdy se děje něco nekalého. Nahrával bych polohu pedálu a spotřebu paliva a pro jistotu i tlak v railu a tlak turba.

http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=200000505&initiative_id=AS_20180629115336&SearchText=elm327 .

http://smartforum.cz/viewtopic.php?t=1674 .


.

 

luke*
hodnocení

0x
Tak, dneska to bylo v jiném servisu, tam jim to vytůrovalo na dílně, takže to hezky viděli sami. Jejich 2 diagnostiky se shodly na chybě škrtící klapky. Ověří se kabeláž, jestli není problém tam, ale jak už to bývá, elektrikář má dovolenou...
luke*

Vyřešeno, nakonec to vážně byla ta škrtící klapka sání vzduchu. Origo nový díl 15000 a více, podrobek za 7000, sehnal jsem to z vrakoviště za 700,-kč a přede.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]