Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Felicie - vyplatí se koupit?

Od: destik* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, mám možnost koupit felicii 1.3 BMM (před faceliftem) a nevím, jestli se to vyplatí koupit, když je tak stará (+- 20let). Taky už 5 let stojí v garáži a za tu dobu se s ní jelo jen jednou. Porezlá není, páte dveře jsou už jednou znovu natřené - rezly, nové brzdy, vytříkaný podvozek + dutiny, na sedačkách potahy, po dvou letech odstavení chytla se starým benálem napoprvé. Je za 10 000. Myslíte, že to mám brát, nebo je to na tak staré auto moc? Děkuji za rady.

doplněno 27.06.18 18:12:

Najeto 84 000, parkovaná v garáži.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

alex*
hodnocení

4x
To je dobrá cena. Koupil bych to, ale nejezdil s tím, je to stará vražda. Dal bych ji taky do garáže. Za pár let to nějaký mamlas koupí za několikanásobně vyšší cenu :) Stejně tak jako když jsem studoval mechanika a díval se po nějaké Š120 na zničení na poli a jejich cena se pohybovala do 5000 a dnes se ty křápy prodávají za příšerný sumy...
fik

Všechno nabývá věkem na ceně,škoda 120 už se zkrátka dostala z toho období kdy je auto bezcený šunt,takhle stará auta už zase začínají mít sběratelskou a veteránskou hodnotu. Jednou se zase i feldy budou prodávat za 200 tisíc.

Vzpomínám si jak otec říkal jak se na hasičských soutěžích pálily MBčka...a udělal by to dneska někdo? Dneska je to ceněný veterán

fik
hodnocení

4x

Klidně můžeš,ty auta byly stavěný jednoduše a ještě celkem robustně,pokud není prohnilá určitě toho ještě dost odjezdí,zvlášť pokud má jen 80 tisíc,to je ten motor sotva zajetý. Spíš už začíná být problém s náhradními díly,originály už se přestávají objevovat a ty čínský náhražky to je tragická kvalita

10 000 je normální cena

osel59
hodnocení

4x