Nejste přihlášen/a.
Zdravim, u fabie mi nefunguje posilovač řízení, zničeho nic se rožla kontrolka serva a s volantem se dá točit hodně hodně ztěžka. Zajímá mě jen jestli může servo přestat pracovat kvůli tomu, že tam je málo oleje (nemyslím v rysce min. max. ale že je ho tam o dost méně). Nikde mi nic neteče, ale zítra se na to jdu podívat, kolik tam toho oleje mám. Myslím že čidlo úhlu natočení to není, protože to prý odchází postupně, kdežto u mě to bylo hned, bez jakýchkoliv předchozích projevů. Nemám info, kdy se naposledy servo měnilo, nájezd je přes 240 000 km. A já s nim najel po koupi sotva 2000 km. Myslím si že je to servo, ale stále doufám, že zítra zjistím nedostatek toho hydraulického oleje a koupím, doleju a půjde to dál.
Díky za každou radu, zkušenost, kdo jste měli něco podobného se svým přibližovadlem :
Pokud je dost oleje, ještě může být závada v elektrickém řízení činnosti serva. Údajně jsou tam 2 čidla, která je třeba prověřit. Při závadě kteréhokoli z nich je projev přesně, jak říkáš - rozsvítí se kontrolka a ztuhne řízení. Další problém může být v poruše v kabelovém svazku na podélném nosníku pod vzduchovým filtrem. Údajně je nevhodně "zabalený" i uložený a často do něj vnikne voda, která nevysychá a způsobuje mj. i uvedenou poruchu ("přehnije" kabel).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.