Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia 1.4mpi 2001 nejde posilovač

Od: jack35 odpovědí: 5 změna:

Zdravim, u fabie mi nefunguje posilovač řízení, zničeho nic se rožla kontrolka serva a s volantem se dá točit hodně hodně ztěžka. Zajímá mě jen jestli může servo přestat pracovat kvůli tomu, že tam je málo oleje (nemyslím v rysce min. max. ale že je ho tam o dost méně). Nikde mi nic neteče, ale zítra se na to jdu podívat, kolik tam toho oleje mám. Myslím že čidlo úhlu natočení to není, protože to prý odchází postupně, kdežto u mě to bylo hned, bez jakýchkoliv předchozích projevů. Nemám info, kdy se naposledy servo měnilo, nájezd je přes 240 000 km. A já s nim najel po koupi sotva 2000 km. Myslím si že je to servo, ale stále doufám, že zítra zjistím nedostatek toho hydraulického oleje a koupím, doleju a půjde to dál.

Díky za každou radu, zkušenost, kdo jste měli něco podobného se svým přibližovadlem ::)

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Pokud je dost oleje, ještě může být závada v elektrickém řízení činnosti serva. Údajně jsou tam 2 čidla, která je třeba prověřit. Při závadě kteréhokoli z nich je projev přesně, jak říkáš - rozsvítí se kontrolka a ztuhne řízení. Další problém může být v poruše v kabelovém svazku na podélném nosníku pod vzduchovým filtrem. Údajně je nevhodně "zabalený" i uložený a často do něj vnikne voda, která nevysychá a způsobuje mj. i uvedenou poruchu ("přehnije" kabel).

 

jack35
hodnocení

0x
tak to asi doma neopravím to servo, radeji si na vrakáči pořídím další. Díval jsem se dnes na ten olej a je ho tam dostatek až po rysku na víčku. Teda ale byla hádanka docela jak vyndat baterku..jeste ze jsem koupil hromadu kliču. Ořech a ráčnu.. Každopádne docela me prekvapilo kdyz jsem vracel baterku že když jsem zapojil + a pak chtel zapojit - tak to zajiskrilo a zakouřilo s tim jsem nepocital..je to moje prvni auto jo ::D

 

hodnocení

0x
avatar dabel

vemeš diagnostiku a načteš to mohlo odejít třeba jen čidlo servořízení nebo je málo oleje

dále kontrola tavných pojistek a spojů co sou na baterii a kontrola konektorů na samotným servu

pokud vše o.k. tak servo na výměnu

 

jack35
hodnocení

0x
pojistky ok, olej ok, diagnostika ELM (OBD II) nejde nacist nic, nevim kde je chyba že nekomunikujou, zkusim jinou appku, ale bluetooth spojeni je ok. Budu nejspis kupovat servo repasovane z vrakáce.

 

jack35
hodnocení

tak bylo to vadné servo, v servise mi načetli přes VAG a házelo to něco se servem, o čidlu nic.. dal jsem tam servo z vrakáče a jedeme dál..tož tak

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]