Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vozidlo v kruháči

Od: lenakalbova odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, může čistící vozidlo Tech.služeb jet v kruháči v protisměru? Vjela jsem do kruháče a najednou proti mě jelo toto vozidlo. Jak jsem se měla zachovat? Já jsem ho objela, bylo tam místo, ale jenom tak tak Teď je mi z toho divně,že tak 14 dni nesednu do auta. Jsem ještě začátečník.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

instalater*
hodnocení

4x

Zdravím, nějak jsem tato vozidla nestudoval, ale domnívám se , že mají sběrné kartáče pouze na jedné straně , aby mohli vymetat smetí od obrubníků. Z tohoto důvodu jelo pravděpodobně toto vozidlo v protisměru.

Dokáži pochopit, že vás to jako začátečníka mohlo trošku rozhodit , ale nebojte se, za chvíli potkáte na silnici ještě daleko horší věci. *smich*

hodnocení

3x
Pokud provádí nějakou činnost, tak ho prostě objet, nebo "jen" kolegiálně nechat projet. Kolik Vás může zdržet, půl minuty? Člověk musí jezdit s nadhledem a defenzivně. Co mi pomůže mít (teď mluvím obecně) svou pravdu za cenu rozbitého auta? Nenechte se strhnout agresivní jízdou většiny okolí. Každý někam žene, aby byl na další červené první. Proč?

barbakan*
hodnocení

0x

Mělo čistící vozidlo zapnutá oranžová výstražná světla? Ten kruhový objezd se musí vyčistit z obou stran. Jak by to dokázalo, kdyby nemohlo do protisměru! Normálně sedni do auta a jeď se uklidnit k vodě. *zdravi*

hodnocení

0x

Práva a povinnosti řidičů vozidel, vybavených výstražným světlem oranžové barvy jsou upravena v ust. §42 zák. č. 361/2000Sb. Implicitně pak lze z tohoto ustanovení odvodit, že řidič čistícího vozidla může jet při své pracovní činnosti po kruhovém objezdu v protisměru.

doplněno 17.06.18 09:52:

@barbakan: Potřebuješ, protože bez něj by se řidič čisticího vozidla i přes tvůj argument dopustil vážného dopravního přestupku a nejspíš už by nějaký čas ty ulice neměl kdo čistit;)*smich*

Nebo snad mám tvůj komnetář považovat za provokaci*stop*

barbakan*