Nejste přihlášen/a.
Predpokladam, ze jde o planetovy automat s hydrodynamickym menicem. Muze to byt zpusobeno vicero duvodama, hlavne prokluzujicimi spojkami nebo zablokovanym hydraulickym ovladacim blokem a to hlavne v zavislosti na predchozim servisovani. Ale zaroven to muze byt treba i pouhym odpojenim ovladacich kabelu nebo nejakeho konektorou behem vymeny.
Odpovez na nasledujici:
1. Menil sis to ty nebo servis?
2. Neodpojil si neco, co si pak zapomel zase pripojit?
3. Menil se olej vypustenim pres vypousteci sroub a opetovnym naplnenim, nebo precerpanim kompletni stare naplne za novou?
4. Menil se zaroven i filtr
6. Kolik ma prevodovka najeto a kdy naposled se olej menil.
5. V jakem stavu byl vypusteny olej. Jakou mel barvu? Jasne cervenou, oranzovo hnedou, nebo velmi tmavou az cernou?
Pokud to 3 dny po vymene jeste jezdilo, tak by si takhle naslepo od oka tipnul zablokovany ventil v ovladacim bloku.
Novy olej mohl uvolnit nejakou usazeninu v kanalkach, ktera bak zablokuje ovladaci ventily. To vetsinou chvili trva, nez to ten novy olej uvolni. Ale to je pouze jedna z moznosti, ktera prichazi v uvahu bez znalosti dalsich detailu. Stale nevime, v jakem stavu prevodovka byla a kolik ma najeto.
Stejne to budes muset odvezt do servisu. Spise nez do Saabu nebo nejakym garaznikum, radeji rovnou ke specialistum na automaty.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.