Dobrý den. Mám služební Octavii II a teď jsem koupil ještě druhou pro manželku. Obě auta mají úplně jinou reakci na sešlápnutí pedálu při brzdění. U služební Octavie zabírá brzda hned. Sešlápnu o pár milimetrů a začne brzdit. U druhého auta je nutné sešlápnout tak do poloviny a pak začne auto teprve brzdit. Síla brzdění je sice stejná, ale není příjemné mít dvě stejná auta, kdy každé začne brzdit v jiné fázi sešlápnutí pedálu. V servisu řekli, že to brzdí normálně. Dá se nějak jednoduše ty brzdy upravit (nastavením posilovače nebo něčím podobným)? Kdyžtak bych zkusil jiný servis...
To není o síle, ale o mrtvém kroku pedálu. Nastavit ho lze zcela jistě, ale Octavii bohužel nemám, takže konkrétně poradit neumím.
break
tady to nastavit nejde...
007cz
To satam to jsou perly!...chceš někoho zabít? Jde o brzdy
break
007cz:tady u toho tu tyčku nenastavíš.Můžeš s tím kroutit jak chceš, maj to tak vyřešený...jestli teda satam myslel tyčku z posilovače do hlavního brzdovýho válce.U některejch aut to jde, to jo, ikdyž by se do toho sahat nemělo...
007cz
Tohle skončilo u š.120 musi tam být vůle,porad laikovi at saha do brzd
break
snad nejmladší, co jsem šteloval byla Mazda tak z roku 1998.Ale to je prostě věc, do který se nemá proč hrabat.Je to nastavený z fabriky.Brzdy jsou jednoduchej systém, ale prostě nejde řešit problém tam, kde se neřeší...kdoví, co to je za auta, motorizace, stav atd...
já na to reagoval jen proto, že jsem ty posilovače už měnil...ale potřeba víc odborníků, co posbíraj rady na netu a jdou na brzdy.Mohl bych vyprávět, co k nám jezdí za případy a opravuju to po lidech.někteří jsou kaskadéři, co se brzd týče.Nedávno jsem viděl šetření v praxi.Na feldu asi drahej kotouč, tak se nechával stáčet dokud neměl necelejch 7mm...minimum je 11mm...
Zkontroluj brzdy-jestli chodí třmeny, nejsou sjeté kotouče a desky a jestli chodí pístky. Jo a jak píše satam, podívej se, jestli není pod pedálem stavěcí šroub.
asd1
Tohle bych zkontroloval spíš u tý služební. U druhý odvzdušnění, samostav ručky...
Pravdepodobne na jednom nieje aktívny dvojstupňový posilovač bŕz.Je to zasah do bezpečnostného systému,kde sa nedoporučuje meniť továrenské nastavenie,tak by som odporučil autorizovaný servis.Aktívny by mal byť ten,čo má krátky chod pedálu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.