Nejste přihlášen/a.
Určitě nejlevnější a nejrozumnější pro začátek je výměna vyrovnávací nádobky. Pokud se tím odstraní úniky chladicí kapaliny, je třeba auto projet na dlouhé trase (min. 100km, raději více) a zkontrolovat, zda emulze přetrvává nebo zmizela, popř. mizí, je jí méně a zároveň jak to vypadá s vodu. Pokud voda výrazně ubyla a nikde neuniká, pak lze soudit na těsnění pod hlavou.
S tím výbrusem je to nějaký nesmysl. Technik měl patrně na mysli srovnání hlavy na magnetce, což by mohlo odpovídat. To však má význam pouze v případě, že je hlava "křivá", zvlněná.
Ovšem u motoru VW 1.6 MPi 55kW, což je váš motor, bych v případě vážného podezření na těsnění pod hlavou pouze toto odborně vyměnil a další úkony bych nedělal.
@vernon:Ale má. On totiž motor VW 1.6 MPi má 75 HP, což je těch 55 kW ...
Ovšem pravda je, že to nejde dohromady s BXE ...
Takže dotaz je mírně zmatený.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.