Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Horší teplý start

Od: berrie odpovědí: 7 změna:
Čím si vysvětlujete to, že můj nafťák startuje lépe když ke studený než když je zahřátý za jakékoliv venkovní teploty? Nemá to být naopak? Docela mě to zajima cim to muze být protože teplý motor je podle me víc těsný a tím pádem tam ma být lepší komprese. Studený chytne tak za 0,5s a zahřátý za 0,8s...

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon
hodnocení

2x
Nemusí to být naopak. Pokud chytá na poprvé, neřeš to.

 

olin*
hodnocení

1x
Při startování studeného motoru se nastavuje jinak směs vzduchu a nafty podle čidel teplot (něco jako kdysi na karburátoru sytič).

 

hodnocení

1x
avatar diesel

Toto může způsobovat již opotřebené vstřikovací čerpadlo!

 

hodnocení

0x

určitě máš koncernový vůz, tak si přečti toto:

tipcars.com/...

berrie
hodnocení

Jo mám vůz koncernu FIAT.

ono to platí pro všechny diesely...

 

jenda2*
hodnocení

0x

Pro určení horšího stavu vstřikovacího čerpadla se hodí zimní období. pokud auto chytá hned, pak je problém v elektronice. U VW vadné čidlo teploty motoru, které má 2 funkce, způsobovalo zhoršení až nemožnost nastartování teplého motoru. Ve značkovém servise Škoda jednoznačně určili závadu ve startéru a jeho opotřebení. Samozřejmě to byl nesmysl a stačilo odpojit čidlo a motor chytil ihned. Standardně u ohřátého motoru a správného dávkování paliva chytne i nejvíce vylágrovaná stará vrána. Pro vaše starty by šlo upravit startovací dávku paliva pomodí vhodné diagnostiky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]