Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Projde nýtovaná záplata výfuku STK?

Od: boban® odpovědí: 11 změna:

Pokud je v tlumiči výfuku malá dírka a záplatuje se nýtováním kusem plechu, projde to stk? Záplata se utěsní žáruvzdorným tmelem po obvodu

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x

Pokud vyhoví emise a nebude to zjevně "foukat", neviděl bych v tom problém.

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Pokud projde emisema stk to vadit nebude
Nebude lepší do dirky natočit samořez a ten přímo zalepit?
Nebo to nechat bodnout cočkem
Nebo nejtek přímo do dirky a přetáhnout kamnářským tmelem
hodnocení

No dobře no, tak já se přiznávám, že ta dírka má rozměr asi 5*4cm, tak to asi na ten samořez vrut nevidím...*zmateny*

asd1

To bude shnilý i jinde.. Bych se s tim nebabral a dal nový.. Z levných se mi celkem osvědčil Polmostrow... Bosal jsem měl na víc autech a po dvou třech zimách KO

hodnocení

@asd

tak já tam dám asi tenhle Polmostrow, asi to budou Poláci

autodily.automedik.cz/...

Polské výfuky byly odjakživa šunt, je to materiál, který nic nevydrží.

asd1

Mám zkušenost, že kvalitní je jen z prvovýroby na novým autě, všechno ostatní je stejný šunt. Včetně Bosalu atd. = to Polsko vydrží stejný prd, ale aspoň stojí málo... Polmostrow mi chválilo víc lidí v okolí tak jsem taky zkusil a ujde to... Předtim jsem dával značkovější a stejně max. tři zimy..

Souhlas s asd1. Měl jsem Dacii Logan MCV, r.v. 2007 a mám ji pořád ještě v dosahu, má ji kamarád. Najeto 420 tisíc km a celý výfuk je původní, kromě oprav háčků na zavěšení, které uhnívají a je třeba na výfuk navařit nové.

Z dřívějších let mám docela dobré zkušenosti s těmi kritizovanými polskými výfuky. A řeknu obecně: Čím víc auto jezdí, tím víc výfuk vydrží, protože je většinou teplý, nedrží se v něm ani v jeho obalech voda a tudíž nekoroduje. Sebekvalitnější výfuk na autě, které jezdí málo, relativně velice brzy zkoroduje.

Částečně budu oponovat s kvalitou polských výfuků,kupoval jsem komplet izawit,je na autě asi 6 rokem a to jezdím i na čistý E85 .Jediná úprava tlumiče-vrtnul jsem do nejnižšího místa dírku 4mm vrtáčkem.cena oproti Bosalu a dalším za méně než polovinu ceny!Tedy předpokládám že izawit je polský výrobek .Byl o to z Aukra a s komplet montážními prvky (spony,závěsy...) a za nejnižší cenu i spoštovným v té době.

 

fik
hodnocení

0x

To záleží na aktuální náladě a posouzení technika. Nesmí to nikde foukat. Otázka je jestli to má smysl-výfuky mají v tlumičích jakousi minerální izolaci a když je výfuk prohnilý,tahle izolace začne ucpávat výfuk zevnitř. Tím pádem jak je to udušený neprojdeš emisemi.

Vždyť ten kus musí stát tak pár stovek ne?,co máš za auto?. I když koupíš nějakou lacinou repliku,přece nějaký rok to vydrží a nemusíš řešit jestli to projde nebo ne

hodnocení

Koukám na tenhle tlumič, sice je to Bosal, ale značka nic už asi dnes neznamená...je to na Feldu

autodily.automedik.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]