Nejste přihlášen/a.
Žádné protože ten motor to nevydrží...maximálně tak jako závoďák na amatérskou rally. Na normální provoz ti to nikdo neschálí-s kontaktama na mě nechoď,všechno se dneska fotí a odesílá on line do databáze-technik který by si to lízl zlegalizovat,má ten den po práci-něco si dovolit můžou,co není tak vidět,ale nabastlený turbo na motoru škodovky,to nikdo není tak blbej. Nehledě na to že je do 10 tis km po motoru. A není to jen o turbu,musíš vyřešit zvýšené chladící nároky který by motor s mnohem vyšším výkonem měl-a škodovka byla díky konstrukční vadě na čerpadle náchylná na přehřívání už se sériovým motorem. Turbo potřebuje vysoký tlak oleje a olejem 15W-40 co je ve škodovce jej určitě dobře nenanamžeš-moc hustý. Když tam naleješ řídký,motor který je konstruován jako kalašnikov-s patřičnými vůlemi už z výroby-jeho mazací tlak poklesne natolik že se nebude mazat ani motor,ani turbo. Musíš vyřešit karburátor,který není stavěn na přeplňování a nebude ti fungovat
Žádné. Nedávno se tu něco podobného řešilo. Ono to totiž není jen o tom, že vezmete "nějaké turbo" a "nějak" ho nabastlíte do auta. Vyžaduje to mnoho dalších, poměrně náročných úprav (například přidání dalšího chladiče).
Nehledě na to, že i kdybyste to zvládnul, musel byste turbo i vše ostatní před každou návštěvou STK demontovat. V žádném případě by to neprošlo.
Je to hloupost, co píšte, "zapsat to do TP" nelze a TK "ze známosti"...? Nenechte se vysmát. Mimochodem ten polák, od nejž je uvedená fotka, musel podle mého projít homologačním procesem, protože tohle na přestavbu neklapne. Odhaduju, že ho to celé vyšlo v přepoctu k milionu Kč.
Hele, já bych tam dal asi jakýkoli z z nějaký třináctky až patnáctky, ale bez naklápěcích lopatek. Ty svody budeš muset udělat jasně nový, podle prostoru a rozměru kanálů v hlavě - ty doporučuju exponenciálně zvětšit (jako od ventilu ven). Nechají se vyrobit ze silnostěnných parních trubek, ale musí se to umět vařit, aby nebyly žádné provary dovnitř, navíc těch přírub, co budeš muset buď vyrobit, nebo z něčeho vyřezat a navařit... Pak až to za rok uděláš - ono to není jen o hezkém nátěru, ale především o tom, co je uvnitř..., začneš řešit karbec, normální se přetlakovat turbem nedá, tak ho zaděláš celej do "krabice", kterou budeš tlakovat, nebo ho dáš před turbínu, pak budeš řešit startování a volnoběh - a půjde to ztuha..., dojde na bypass a nebo "pomocný" karburátorek - takový práce... Hele, já vím, o čem mluvím, já jsem v asi 85tým roce řešil zástavbu Rootse (to je piškotové dmýchadlo, poháněné normálně na hřídeli třeba řemenama) do stodváci jednoho milionářského synka (to dmýchadlo bylo velké jak půlka motoru), co si ho koupil někde na burze. Hnaly to od kliky tři řemeny, dělalo to strašnej kravál, dělal jsem to půl roku (ale finanční stránka věci byla neomezená...) a přineslo to asi 20kW navíc... Jo, když tam to turbo naláduješ, asi bych pak řešil palivo špricem z Fáva (nejlíp první špricka, co se tu dělala-nebo teda dovezla) , kterej se dá analogově voblbnout, kolik má špricovat paliva( no, buď se musí vyměnit celej sací trakt, nebo udělat nějakej modul, kterej tu dávku ošetří) - více samozřejmě, a stačí tam dát na motor navíc pár čidel - dneska všechno asi zadara... atd... No, já bych se dneska na to asi fakt vysral... to dělat, je to šílená práce, i když je fakt, že svýho času jsem svařil dva "trochu" upravené bloky W353 do Véčka , udělal vyplachování a ...a...a...2roky práce + 40 Litrů za odborné mechanické práce..., ale bavilo mě to... . - a pak jsem tomu autu říkal "Bič na Západní pozlátka"- což fakt na ty udejchaný Sirky a jiný mrd...ky bylo, tenkrát na mě nikdo neměl šanci, jo , a to jsem kolikrát táhnul za sebou třímetrovej valník..., na kterej jsem zapomněl... A hodně jsem si to užíval!- Fakt hodně, hodně, a nikdo krom mýho skalního kámoše se mnou nechtěl jezdit.
Hele, je to o práci ahlavně o vědomostech z tohoto oboru - nemysli si, že vemeš po úpravě za klíček, vono to nějak po kuckání chytne a pak to bude "raketa" - takhle to zrovna nefunguje... Mě kurva za chvíli zase spadne Net, ta k zatim čus - ozvu se. Alfi.
Hele, ty škoda-turbomane, nacpeš tam cokoliv, třeba KKK z Lízy, ale máš už nějak vyřešený to dávkování paliva? Vona to není zase taková sranda, já jsem před pár lety viděl těch turb namontovanejch ve Škodivkách 110 R (na srazu - já tam byl teda se svou razdvatrojkou)) mraky, byly krásně natřený a vyleštěný, ale téměř žádné neplnilo svůj účel kromě jednoho, co měl ve svým Erku namontovaný starší pán z Kvasin, ale motor byl "hrozně ošklivej" (jak jinak, když to jede, tak se to neleští!) , plnej rezatejch trubek, atd., ale když za to při odjezdu trochu vzal, tak jsme viděli jen prach za kočárem... A tak to má bejt. A to tam měl normoš asi přetryskovanej a předifuzorovavanej karbec, před turbínou, takže start a volno řešil nějak jinak - to jsem tenkrát nezkoumal -byla se mnou nová 16l přítelkyně, tak jsem zkoumal jinde... - je to fakt běh na dlouhou trať, aby to nemělo v plynu díry (jako né v pedálu), dobrý starty (i v -30°C), a v maximálním výkonu se používalo vnitřní chlazení (technologie z F1 -kdysi) - není to fakt sranda, strčit do něčeho jen tak turbínu a čekat o 50% větší výkon - dá se to řešit mnohem levněji, účinněji a hlavně efektivněji. Ale to je debata na hodiny, což tady nejde, takže Dílu Zdar! Alfi.
Ano takhle to jde, jen tak trošku musíš projít kompletní homologací Za ty prachy bych si radši pořídil třeba ST Fíkuse než z Schade složitě dělat Turboschade
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.